in

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

Peugeot планує вийти на ринок Європи з новим електричним e-Traveller.

Це має відбутись вже зовсім скоро – в другій половині цього року.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

Клієнтам автівка буде доступна в двох розмірах – стандартному (4,95 м) та довгому (5,3 м), що вміщає вісім пасажирів.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

При цьому у більшій конфігурації залишається іще 1 500 літрів вільного місця, якщо перевозити тільки п’ятьох пасажирів простір збільшується до 3 000 літрів, а тільки з передніми пасажирами – до 4 900 літрів.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

Е-Traveller побудували на платформі EMP2. Він має невеликий електричний двигун, який видає 134 к.с. при крутному моменті в 260 Нм.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

До 100 км/год він може розігнатись за 13,1 секунди. Максимальна швидкість – 130 км/год.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

Автівка отримала батарею на 50 кВтгод. По циклу WLTP на одному заряді автівка може подолати відстань в 230 км.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

Моделі доступна функція швидкої зарядки – при потужності в 100 кВт системі вистачить 30 хв, щоб зарядитись до 80%. Якщо ж використовувати зарядні пристрої на 11 кВт і 7,4 кВт, то повністю акумулятор зарядиться за 5 і 7,5 годин відповідно.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

При зарядці від домашньої розетки цей процес займе аж 31 годину.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

Водій може вибрати один з трьох основних режимів їзди Power, Normal і Eco. Також в додаткових налаштуваннях можна обрати Snow, All-Travel, Sand та ESC off.

9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller

А тепер – докладніше про модель.

Новинка PEUGEOT е-Traveller не терпить ніяких компромісів, пропонуючи тільки найкраще:

–  два акумулятора, два варіанти запасу ходу – максимум 330 км (WLTP);

– три варіанти довжини кузова на вибір покупця;

– висота автомобіля складає 1,9 м;

– дев’ять посадочних місць.

Новинка задовольняє всі потреби і запити клієнтів у їхньому професійному та приватному житті. Так новий PEUGEOT e-Traveller пропонує 3 варіанти довжини кузова, від 5 до 9 посадочних місць, Business і Business VIP комплектації, призначений для пасажирських перевезень і активного заміського відпочинку.

Для бізнесу або відпочинку, для корпоративних чи особистих поїздок

Версія Shuttle призначена для пасажирських перевезень в корпоративній сфері або для бізнесу в області пасажирських перевезень (таксі, трансфери готелів або аеропортів) з обробкою Business (від 5 до 9 місць) і Business VIP (від 6 до 7 місць). Залежно від версії задні пасажири на другому і третьому ряду мають незалежні розсувні шкіряні сидіння з підлокітниками або розділені в пропорціях 2 / 3-1 / 3 розсувний диван. VIP-оздоблення пропонує п’яти- або чотирьох місний салон з незалежними сидіннями, трьохзонний кліматконтроль, затемнене скло і панорамний скляний дах.

PEUGEOT e-Traveler версії Combispace в комплектаціях Active і Allure пропонує від 5 до 8 пасажирських місць. Даний варіант задовольняє різні потреби сімей, а також любителів відпочинку та спорту завдяки безлічі варіантів сидінь, як розсувних, так і зйомних. Така гнучкість дозволяє максимально використовувати простір салону і насолоджуватися комфортом пересування. 

Маневреність та керованість

Новий PEUGEOT e-Traveller легкий в управлінні і адаптується до бажань і потреб повсякденного життя завдяки своїй маневреності. Комфорт і безпека мінівена не поступаються його практичності і надійності. Залежно від обраної комплектації новинка може бути обладнана безліччю систем допомоги водієві. Серед них: адаптивний круїз-контроль з обмежувачем швидкості (в базовій комплектації), система допомоги при підйомі по схилу – Hill Start Assist, моніторинг сліпих зон і камера заднього виду, розпізнавання дорожніх знаків і контроль рядності руху, контроль втоми водія і ін. Управління цими та іншими системами здійснюється через 7-дюймовий сенсорний екран, а дані про поїздку можуть виводитися на високотехнологічний проекційний head up-дисплей. Приємним і зручним доповненням стане опція Hands Free Access, яка закриває і відкриває двері за помахом ноги під заднім бампером.

Універсальний PEUGEOT e-Traveller пропонується в 3-х доступних версіях довжини:

  • Компактний (4,60 м) ;
  • Стандартний (4,95 м);
  • Довгий (5.30 м).

Зверніть увагу, що висота автомобіля складає 1,9 м, що відкриває новинці доступ на будь-яку підземну парковку.

Спільними рисами різних версій є комфорт і простір усередині, доступний всім пасажирам, як спереду, так і ззаду на другому і третьому рядах. Пасажирам зручно, незалежно від того, на якому вони сидінні. Новий e-Traveller PEUGEOT пропонує максимально вільне та комфортне розміщення пасажирів і можливість вмістити до 9 чоловік з об’ємом багажного відділення 1500 літрів; до 5 чоловік з багажником об’ємом 3000 літрів, або навіть до 4900 літрів завдяки зніманню другого і третього ряду сидінь. У салоні є безліч відкритих або закритих внутрішніх відсіків для зберігання, що дозволяє розмістити всі потрібні дрібниці.

100% електричний мінівен – новий рівень ефективності

Новинка побудована на універсальній модульній платформі EMP2, яка передбачає використання різних видів силових агрегатів. Так, PEUGEOT e-Traveller отримав 100% електричний привід, основою якого є електромотор з максимальною потужністю 100 кВт і крутний момент 260 Нм. Причому крім номінальної потужності, електродвигун також може запропонувати і ряд інших переваг: максимальна тяга відразу з першого обороту, рух без шуму і вібрацій, немає перемикання передач і неприємних запахів. І, звичайно, повністю відсутні викиди CO2.

Новинка PEUGEOT e-Traveller демонструє цілком гідні швидкісні якості (в режимі POWER):

– максимальна швидкість 130 км / год;

– розгін 0-100 км / год за 13,1 с;

– проходження 1000 м зі старту за 35,8 с;

– прискорення 80-120 км / год за 12,1 с.

Крім того, електричний PEUGEOT e-Traveller є одним із перших електромобілів PEUGEOT, який пропонує один з двох акумуляторів на вибір клієнта: 50 кВтг або 75 кВтг. Залежно від розміру акумулятора також змінюється і запас ходу – максимум до 330 км (згідно з правилами вимірювального циклу WLTP).

Широкі можливості вибору їздових налаштувань, регулювання інтенсивності рекуперації

Новий електричний PEUGEOT e-Traveller пропонує три режими руху, які перемикаються спеціальним селектором в салоні.

Кожен режим пропонує свої настройки роботи електромотора:

– режим «Eco» (віддача електромотора 60 кВт і 190 Нм) – для максимальної дальності ходу;

– режим «Normal» (віддача електромотора 80 кВт і 210 Нм) – для звичайних щоденних поїздок;

– режим «Power» (віддача електромотора 100 кВт і 260 Нм) – для максимальної динаміки і тяги при повному завантаженні.

Також передбачено два варіанти інтенсивності рекуперації (уповільнення автомобіля з одночасною підзарядкою тягового акумулятора).

Водій може вибрати:

звичайну помірну рекуперацію – слабке уповільнення, подібно до процесу гальмування двигуном на автомобілях з ДВС;

більш інтенсивний рівень рекуперації – вибирається після натискання кнопки «В», дозволяє більш інтенсивно сповільнювати мінівен і більш ефективно накопичувати енергію в акумулятор.

Миттєва впізнаваність, видимі відмінності: зовні і всередині

Відповідно до концепції Бренда – сила і витонченість – новинка PEUGEOT e-Traveller зберігає строгий зовнішній стиль моделі Traveller, але доповнює його характерними дизайнерськими відмінностями електричної версії. Салон електричного фургона також змінився: використана оригінальна панель приладів, розширено функціонал системи мультимедіа та навігатора, повністю перероблена центральна консоль – тут з’явився перемикач «e-Toggle» і селектор виборів режиму їзди. Також електромобіль покращився в важливі дрібниці: наприклад, доданий автоматичний паркувальний гальмо і верхні відсіки для зберігання речей.

Відмінні деталі зовні:

– «Двоколірний Лев»- оригінальний логотип спереду і ззаду, який змінює свій колір залежно від кута зору (входить в спеціальний дизайнерський пакет« Pack Look »);

– люк зарядного порту в лівому передньому крилі;

– особлива накладка на решітку радіатора;

– позначення «e-Expert» на задній частині кузова.

Відмінні деталі всередині:

– змінена панель приладів, яка дозволяє контролювати роботу електромотора і рівень заряду тягового акумулятора;

– оригінальна графіка для системи мультимедіа, контроль витрати / рекуперації енергії і стану акумулятора, навігація TomTom Traffic 3D з відображенням точок зарядки електромобіля;

– новий перемикач «e-Toggle» замість звичайного важеля МКПП / АКПП;

– селектор для вибору режимів їзди («Eco», «Normal», «Power»);

– кнопка активації паркувального гальма.

Всі версії новинки PEUGEOT e-Traveller оснащені електричним стоянковим гальмом («ручник» з електроприводом і управлінням кнопкою) – інновація для даної моделі. Ця функція сприяє комфорту і зручності в щоденній експлуатації, а також забезпечує додатковий простір на підлозі, адже традиційного важеля ручного гальма тепер немає.

Спеціалізуючись на перевезенні людей з максимальним комфортом, новий PEUGEOT e-Traveler доповнює лінійку електромобілів PEUGEOT, ідеально втілюючи в собі міць вибору. Продажі нового PEUGEOT e-Traveller в Європі стартують з другої половини 2020 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, завдяки комерційному успіху нового покоління Peugeot Expert – з моменту запуску моделі вже реалізовано понад 195 тис. одиниць – бренд має повну впевненість в успіху подальшого розширення лінійки за допомогою ексклюзивної версії: електричного фургона Peugeot e-Expert.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
9 місць та 330 км запасу ходу: представлено електричний Peugeot е-Traveller
Новий Hyundai Santa Fe отримає гібридну версію: опубліковані фото

Новий Hyundai Santa Fe отримає гібридну версію: опубліковані фото

Maserati готові презентувати свою першу електрифіковану модель: опубліковано тизер

Maserati готові презентувати свою першу електрифіковану модель: опубліковано тизер