in

77 км на електриці: новий Range Rover Sport отримав плагін-гібридну версію

Land Rover представив абсолютно нове, третє покоління Range Rover Sport.

Новинка буде доступна у вигляді плагін-гібрида.

Більше того, вже за два роки Range Rover отримає повністю електричний варіант Sport. Відомо, що електричні Range Rover будуть побудовані на платформі MLA Flex (Modular Longitudinal Architecture), яка підтримує всі типи силових агрегатів.

Однак поки повністю електричні Range Rover недоступні, поціновувачі моделі можуть обрати одну з двох версій PHEV, одна з яких, P510e, є новою, хоча вона не буде доступна в США. Вона поєднує рядну шістку з електричним двигуном, який живиться від великої акумуляторної батареї ємністю 38,2 кВт/год (з корисною ємністю 31,8 кВт/год), забезпечуючи заявлений запас ходу в 77 км.

З 502 кінськими силами і крутним моментом 619 фунт-футів (840 Нм) він розганяється до 100 км/год за 5,4 секунди і досягає максимальної швидкості 242 км/год.

PHEV з меншою потужністю, який буде доступний у США, має сумарну потужність 434 кінські сили, а максимальний крутний момент становить 619 фунт-фут (840 Нм); розгін до сотні виконується за 5,8 секунди, а максимальна швидкість – 225 км/год.

Обидві версії отримують однаковий показник споживання палива за стандартом WLTP – 0,8 л/100 км, хоча вам доведеться регулярно заряджати його, щоб мати такі показники. Очевидно, він може виділяти всього 18 г/км CO2, якщо автомобіль ретельно заряджати.

Як раніше повідомляв Autogeek, кросовери Range Rover Evoque та Land Rover Discovery Sport першими отримають нову електромобільну платформу EMA.

За матеріалами: insideevs.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий бренд: у Volkswagen розкрили плани щодо виробництва електрокросоверів та електропікапів

Екологія понад усе: BMW почала робити фарбу для автомобілів з відходів