in ,

700 км на одному заряді: електромобіль Lynk & Co Zero вийшов на дорожні тести – шпигунські фото

Серійне виробництво Lynk & Co Zero EV планують почати в середині 2021 року, а перші поставки клієнтам – у четвертому кварталі того ж року.

Прем’єрний показ концепта Lynk & Co Zero EV відбувся в останні дні вересня на Пекінському автосалоні, а вже через три місяці прототип електромобіля вийшов на дорожні тести.

Шпигунські фото закамуфльованої новинки опублікували в мережі. Формою кузова прототип повторює «пекінський» шоу-кар та в той же час нагадує Porsche Panamera Sport Turismo, але у «фірмовій» стилістиці бренду.

Відомо, що Lynk & Co Zero EV стане першою моделлю концерну Geely, побудованою на модульній платформі для електомобілів – Sustainable Experience Architecture (SEA). Надалі на ній базуватиметься цілий ряд електромобілів Geely.

У рух його приводять кілька електродвигунів (точна кількість не називається) загальною потужністю 544 к.с. Також Zero EV дісталася «повністю керована» пневмопідвіска та 800-вольтовий пакет акумуляторних батарей.

Запас ходу електрофастбека складатиме до 700 км у вимірювальному  циклі NEDC. Як стверджується, батарея електромобіля матиме нульове зниження потужності протягом перших 200 тисяч кілометрів, а термін її служби – 2 мільйони кілометрів.

За заявою Lynk & Co, під час перших високошвидкісних випробувань на тестовому полігоні Ян Ченг у Китаї повнопривідний прототип розігнався з місця до 100 км/год менш ніж за 4.0 секунди.

Як раніше повідомляв Autogeek, cуббренд Geely готує електромобіль з рекордним запасом ходу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

SEAT здійснює електрифікацію своїх великих кросоверів, розпочавши випуск Tarraco e-HYBRID

Відео дня: Lordstown Motors показав, як тестує шасі від електропікапа