Нещодавно Dongfeng Motor офіційно представила свій новий бренд розкішних електричних позашляховиків Mengshi (у перекладі «Воїн»). Як було оголошено, починаючи з 2023 року під цією маркою щороку виходитиме щонайменше один новий електромобіль.
Всі вони будуть побудовані на фірмовій скейтборд-платформі, що підтримуватиме ряд сучасних технологій, таких як багатофункціональне кермового керування по дротах, інтегроване управління доменом та температурою. Ця платформа може бути швидко адаптована під моделі різних розмірів, включаючи позашляховики та довго- й коротковісні пікапи.
Позашляхова скейтборд-платформа Mengshi використовує електронне гальмування та кермо. Задні колеса оснащені технологією активного електронного кермового керування. Як зазначається, це дозволить знизити навантаження на руки водія. Зокрема, під час використання цієї технології рульове колесо обертають електричні імпульси. Також це дозволить підвищити маневреність автомобіля. Але головна особливість архітектури – «режим краба», який раніше з’явився в арсеналі електричного Hummer.
Також автомобілі Mengshi отримають інтелектуальну систему MATS, яка підбирає режим їзди в залежності від умов. Усього передбачено 9 їздових режимів, включаючи сніг, пісок, глибокий сніг та скелі. Залежно від обраного режиму електроніка автоматично змінює потужність силової установки та налаштування керма, підвіски та інших систем. Працює система на основі бінокулярної камери та інфрачервоної камери нічного бачення, яка може автоматично визначати дорожнє покриття у будь-який час та за будь-якої погоди. Наприклад, коли система виявляє перехід вбрід, пневматична підвіска може автоматично збільшувати дорожній просвіт.
Що стосується силової установки Mengshi MEGA POWER, то це чотири електродвигуни сукупною потужністю понад 1000 к.с., що дозволить позашляховику прискорюватися з місця до 100 км/год за 4,2 секунди. Подробиці про роботу системи не розкриваються. Імовірно, кожен із двигунів відповідатиме за своє колесо. Можна сказати, що це справжній повний електричний привід.
Також «Воїни» отримають блокування диференціала з електронним керуванням на передній та задній осях. У поєднанні з повним приводом та потужністю понад 1000 «коней» це дозволить позашляховикам легко справлятися з будь-яким бездоріжжям, залишаючи далеко позаду бензинові аналоги.
Перші два концепти бренду Mengshi вже представлені. Фактично, це дві версії позашляховика Mengshi M-Terrain – короткобазна M-Terrain та довгобазна M-Terrain S. Як повідомлялося раніше, зібраний у липні перший інженерний прототип Dongfeng Mengshi досягав у довжину понад 5,2 метри. Він буде доступний у повністю електричній та гібридноій модифікаціях. У першому випадку салон буде шестимісним, у другому – чотирьох- або шестимісним.
Електричну версію позашляховика укомплектують двигуном потужністю 1088 к.с. та акумуляторним блоком на 140 кВт•год. Запас ходу складе 500 км. Гібридна версія із запасом ходу 800 км буде оснащена двигуном потужністю 816 л.с. та батареєю на 65,88 кВт•год.
Очікується, що виробництво першого продукту Mengshi офіційно запустять у третьому кварталі 2023 року. Річна потужність нового заводу досягне 100 000 автомобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Jaguar готує ще три моделі електричних позашляховиків.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: