Європейцям запропонують модернізований китайський сіті-кар Wuling Hongguang Mini EV.
Латвійська компанія Dartz Motorz і литовська фірма Nikrob UAB виводять на ринок Європи бюджетний китайський електромобіль Wuling Hongguang Mini EV. Європейцям модернізовану версію електричного сіті-кара компанії SAIC-GM-Wuling запропонують під назвою Dartz FreZe Nikrob.
Зовні європейський і китайський автомобілі практично ідентичні. Відмінності полягають тільки у шильдиках на кузові, назві моделі, дизайні колісних дисків та логотипах на «носі» й кормі, які з першого погляду складно відрізнити.
Технічної інформації про FreZe на даразі немає. Попередньо, електросіті-кар зможе розвивати максимальну швидкість 105 км/год та проїжджати понад 200 км без підзарядки. Китайський Hongguang Mini укомплектований одним електродвигуном (17,4 к.с., 85 Нм крутного моменту), батареєю ємністю 9,2 або 13,8 кВт•год та заднім приводом. Залежно від батареї запас ходу складає 120 або 170 км по циклу NEDC. Максимальна швидкість – 100 км/год.
У 2020 році сіті-кар Hongguang Mini коштував в Китаї від $4 160 до $5 600. Європейську версію, виробництво якої налагоджено в Литві з китайських комплектуючих, оцінили мінімуму у €9 999 або $11 939. За словами представника Dartz Motorz, компанія вже отримала понад 1 тис. замовлень з різних країн Європи.
У Китаї роздрібні продажі компактного чотиримісного електромобіля довжиною 2917 мм стартували в липні 2020 року і до кінця року склали 119 255 одиниць. Таким чином, вже через шість місяців після старту продажів електромобіль SAIC став другим з кількістю продажів у Китаї та світі після Tesla Model 3, а в січні навіть зумів обійти американський електромобіль. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів (CPCA), в січні 2021 року було продано 25 788 електромобілів Wuling Hongguang MINI EV, тоді як продажі Tesla Model 3 склали 13 843 одиниці.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota готується до випуску електричного сіті-кара вартістю $16 000.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: