Ford представив новий шосейний автопілот BlueCruise, який у другій половині 2021 року почнуть встановлювати на серійні пікапи Ford F-150 та електричні кросовери Mustang Mach-E.
За класифікацією SAE система BlueCruise відповідає другому рівню автономності, тобто здатна керувати автомобілем у прогнозованих ситуаціях. При цьому водій повинен стежити за дорогою та бути готовим оперативно взяти управління на себе.
На відміну від Tesla Autopilot, який також відповідає другому рівню автономності, автопілот Ford не вимагає від водія нагадувати про себе, час від часу торкаючись рульового колеса. Увагу водія до дороги контролюватиме просунута функція відстеження погляду, яка фіксує положення очей, навіть якщо водій користується сонцезахисними окулярами.
Довірити управлінні BlueCruise водій зможе тільки на окремих ділянках автомагістралей – Hands-Free Blue Zones. У Північній Америці це 160 тисяч км доріг. У найближчі роки їх протяжність збільшиться як мінімум удвічі. Про в’їзд до «Блакитної зони» можна буде дізнатися за відповідною індикацією на панелі приладів.
Запуску BlueCruise передувала велика програма випробувань, яка отримала назву Mother of All Road Trips («Мати всіх дорожніх подорожей»). За два місяці п’ять пікапів F-150 та п’ять електрокросоверів Mustang Mach-E подолали 170 тисяч км доріг у 37 штатах США та п’яти провінціях Канади.
Оскільки працює BlueCruise в зв’язці з комплексом Co-Pilot360 власники пікапів з пакетом Ford Co-Pilot360 Active 2.0 Prep можуть за $600 просто оновити програмне забезпечення. Повна вартість складе $600-1595 доларів за ПО та $ 995 доларів за обладнання.
У кросоверів Mustang Mach-E в версіях CA Route 1, Premium та First Edition автопілот входитиме у стандартну комплектацію. Для інших – доступний за доплату в розмірі від $600 до $3600.
Як раніше повідомляв Autogeek, в електромобілів Ford Mustang Mach-E раптом з’явилися проблеми з акумуляторами.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: