Компанія BMW створила незвичайну рекламу з зірками світового масштабу, й звичайно не забула нагадати в ній про свою електричну лінійку.
Ролик з’явиться на екранах в рамках Супербоулу.
BMW досить тривалий період часу не випускала рекламу для Супербоулу, й ось через сім років все ж вирішила повернутися на рекламний олімп з Арнольдом Шварценеггером в ролі батька богів Зевса та його дружиною Герою, яку зіграла Сальма Хайєк-Піно.
«Something Electric is Brewing» – саме таку назву отримав ролик, тизер якого з’явився напередодні.
Варто зазначити, що останні декілька днів Шварценеггер у своєму Instagram підігрівав інтерес до ролику. Актор публікував пости, де він зображений як Зевс, з посиланням на лютий 2022 року. Більшість користувачів вважали, що так Шварценеггер рекламував свій новий фільм. Й ось тепер з’ясувалося що справа в BMW та рекламі компанії для Супербоулу.
Нагадаємо, Супербоул – це фінал американської професійної футбольної ліги (NFL). Це одна з найбільших значимих спортивних подій у світі. Хвилина трансляції реклами в рамках Супербоулу коштує понад одинадцять мільйонів доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, GM зняв провокаційну рекламу електромобілів для Супербоулу.
За матеріалами: wuv.de
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: