in

Зевс-Шварценеггер й Гера-Хайєк: BMW повертається на рекламний олімп Супербоулу

Компанія BMW створила незвичайну рекламу з зірками світового масштабу, й звичайно не забула нагадати в ній про свою електричну лінійку.

Ролик з’явиться на екранах в рамках Супербоулу.

BMW досить тривалий період часу не випускала рекламу для Супербоулу, й ось через сім років все ж вирішила повернутися на рекламний олімп з Арнольдом Шварценеггером в ролі батька богів Зевса та його дружиною Герою, яку зіграла Сальма Хайєк-Піно.

«Something Electric is Brewing» – саме таку назву отримав ролик, тизер якого з’явився напередодні.

Варто зазначити, що останні декілька днів Шварценеггер у своєму Instagram підігрівав інтерес до ролику. Актор публікував пости, де він зображений як Зевс, з посиланням на лютий 2022 року. Більшість користувачів вважали, що так Шварценеггер рекламував свій новий фільм. Й ось тепер з’ясувалося що справа в BMW та рекламі компанії для Супербоулу.

Нагадаємо, Супербоул – це фінал американської професійної футбольної ліги (NFL). Це одна з найбільших значимих спортивних подій у світі. Хвилина трансляції реклами в рамках Супербоулу коштує понад одинадцять мільйонів доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, GM зняв провокаційну рекламу електромобілів для Супербоулу.

За матеріалами: wuv.de

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Відео дня: електропікап Rivian R1T продемонстрував всі свої вміння на трасі та бездоріжжі

Понад 600 к.с й 450 км запасу ходу: повністю електричний Rolls-Royce Spectre помітили на тестах