У 2021 році компанія Volvo Cars презентувала свій перший електромобіль XC40 Recharge, а вже у січні 2022 року представила другий – C40 Recharge. Оскільки це перші повністю електричні Volvo, найпоширенішими запитаннями власників стали: «Який запас ходу на одному заряді батареї?» і «Скільки потрібно часу для повного заряджання?».
Порівнюючи з попереднім модельним роком, новий пакет оновлень для окремих версій C40 Recharge і XC40 Recharge – це збільшений на 60 км (Volvo XC40 Recharge із заднім приводом має акумулятор ємністю 82 кВт·год) запас ходу (WLTP) і вдосконалений зарядний пристрій.
Відтепер електромобілі доступні із 3-ма новими силовими агрегатами, 2 з яких із заднім приводом – вперше за 25 років. Потужна повнопривідна версія також зазнала суттєвих вдосконалень.
Серед головних оновлень – електродвигун 2-го покоління із постійними магнітами. Розроблений Volvo Cars, він приводить у рух задню вісь повністю електричних моделей C40 і XC40.
«Ці оновлення – наш черговий крок до електричного майбутнього як компанії, яка до 2030 року планує стати виробником виключно електромобілів, — сказав головний операційний директор і заступник генерального директора Хав’єр Варела. — Запас ходу та час заряджання – нові ключові фактори, за якими клієнти обиратимуть Volvo. Вдосконалючись, електромобілі стають ще привабливішими, ніж будь-коли раніше».
Повернення потужності заднього приводу
Електромобілі вражають 2-ма новими варіантами трансмісії із заднім приводом. Один двигун стандартного діапазону приводить у рух електродвигун із постійними магнітами потужністю 175 кВт. А це – збільшення вихідної потужності на 3 %, порівняно з попереднім двигуном, який мав передній привод потужністю 170 кВт.
Ємність батареї у XC40 Recharge із одним двигуном залишається 69 кВт·год, але вдосконалена ситема охолодження забезпечує збільшений запас ходу: до 460 км згідно з WLTP замість 425 км, як було раніше.
Запас ходу C40 Recharge з одним двигуном збільшений до 476 км замість 438 км (WLTP). Заряджання авто від 10 % до 80 % у мережі публічних зарядних пристроїв із постійним струмом потужністю 130 кВт триває близько 34 хв.
Власники, що прагнуть ще більшого запасу ходу, можуть обрати акумулятор, поєднаний із електродвигуном із постійним магнітом потужністю 185 кВт на задній осі. Це другий новий варіант трансмісії від Volvo: акумуляторна батарея ємністю 82 кВт·год забезпечує збільшений запас ходу для електромобілів із одним двигуном: XC40 Recharge – до 515 км, а C40 Recharge – до 533 км згідно з WLTP.
Більший акумуляторний блок дозволяє досягнути швидшого заряджання: оновлена максимальна швидкість 200 кВт постійного струму замість 150 кВт, як було раніше. А це – заряджання від 10 % до 80 % приблизно за 28 хв.
Оновлений повноприводний варіант
Повнопривідні варіанти після оновлення також вирізняються ще більш вражаючим запасом ходу. Замінено силову установку, що складалася із двох електродвигунів потужністю 150 кВт на передній і задній осях. Відтепер авто отримали електродвигун від Volvo Cars, що має постійні магніти потужністю 183 кВт на задній осі та новий асинхронний електродвигун потужністю 117 кВт на передній осі.
Нова конфігурація двигунів, у поєднанні з акумулятором у 82 кВт·год і його покращеним охолодженням, означає запас ходу до 500 км на одному заряді для XC40 Recharge із 2-ма двигунами. Це на 62 км більше, ніж у попередній версії. Запас ходу C40 Recharge із 2-ма двигунами також збільшений: 507 км замість 451 км згідно з WLTP.
Оновлений дизайн також підвищує продуктивність авто. Наприклад, нові 19-дюймові легкосплавні диски для XC40 і C40 Recharge допомагають зменшити аеродинамічний опір.
Новий бортовий зарядний пристрій для плагін-гібридів XC90 та XC60
Головним оновленням для плагін-гібридів XC90 та XC60 став двофазний бортовий зарядний пристрій. Із ним авто можна зарядити швидше (залежно від ринку): цей пристрій майже вдвічі збільшує максимальну потужність заряду авто – до 6,4 кВт.
Час заряджання залежить від таких факторів як температура повітря на вулиці, температура акумулятора, тип зарядного устаткування, стан акумулятора і стан авто.
Запас ходу на одному заряді вказаний за попередніми розрахунками для нового автомобіля відповідно до випробувань в реалістичному їздовому циклі WLTP в контрольованих умовах. У реальних умовах запас ходу може відрізнятися. Описані функції можуть бути опціональними. Технічні специфікації можуть відрізнятися на окремих ринках.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: