in

Збільшена батарея та зарядка до 100 кВт: як змінився Hyundai Ioniq у новому поколінні

Hyundai показав на автосалоні у Лос-Анджелесі оновлену модель електричного Ioniq.

Автівка отримала часткове оновлення внутрішнього і зовнішнього дизайну, а також зміни в потужності силової установки.

Так Ioniq 2020 року випуску матиме збільшену на 36% батарею – з 28 кВт до 38,3 кВтч. Таким чином дальність пробігу на одній зарядці збільшилась до 273 кілометрів. Поряд з цим у автівки тепер 134 коня під капотом (до цього модель могла похвалитись 118 к.с.), а крутний момент досягає 295 Нм.

Також Ioniq доступна система швидкої зарядки з піковою потужніжністю в 100 кВт. Так, за 54 хвилини акумулятор може зарядитись на 80%.

В моделях Hybrid і Plug-In використали той же 1,6-літровий чотирьохциліндровий двигун та батареї на 1,56 кВтгод і 8,9 кВтгод відповідно. У Hybrid потужність силової установки складає 139 к.с. і 195 Нм крутного моменту. У Plug-In цей показник дорівнює 156 к.с і 156 Нм, тільки на електричному ході він може проїхати майже 47 кілометрів.

Новий Ioniq трішки змінився ззовні. Всі три модифікації тепер мають оновлену решітку радіатора, облицювання переднього і заднього бамперів, нові бічні пороги, конструкції коліс і світлові підписи.

Більш помітні зміни у дизайні салону. З’явились нові: панель приладів з темно-хромованим оздобленням, 7-дюймовий ЖК-дисплей з високою роздільною здатністю та консольним дисплеєм.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Mach-E від Ford взагалі не має дверних ручок. Навіть такого типу як у Tesla Model X чи Jaguar I-Pace, що ховаються в дверне полотно, а потім висуваються при посадці в автівку.

По матеріалах: motor1.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Олексій Кушка – до прокатників електросамокатів: Давайте не перетворювати місто у “дике поле”

Німці оприлюднили ціни на кросовер Mercedes EQC: $72 270 за топову версію