in

З карбоновим кузовом: Karma показала лімітований гібридний седан Invictus

Гібридний седан Karma Revero перетворили на «вуглепластиковий» Invictus. Лімітована модель ділить силову установку із звичайним гібридом, а відрізняється кузовом із композиту і новими компонентами підвіски. Тираж Karma Invictus – лише 30 екземплярів.

Фірма Karma Automotive представила ще один різновид гібридного седана Revero. Чотирьохдверний Invictus відкриє ексклюзивну лінійку Karma Collection і за практично повної зовнішньої схожості зі звичайним Revero третього покоління запропонує новий рівень емоцій. Вся справа в кузовних панелях з вуглепластику (дах, капот, кришка багажника), покращеній аеродинаміці та невеликих допрацюваннях шасі.

Так, Invictus оснащений гоночними амортизаторами Ohlins із пружинами від американської Swift Springs. За паспортом Invictus розганяється з місця до 100 км/год за 4 секунди. При цьому силова установка у них спільна, і складається з турботрійки на 1,5 літра і двох електромоторів, що живляться від батареї ємністю 28 кВт*год. Сумарна віддача силової установки – 544 кінські сили і 746 Нм. Загальний запас ходу – до 579 кілометрів.

Салон Invictus прикрашений накладками на пороги з анодованого алюмінію та шкіряною оббивкою дверей та сидінь із традиційним для американського ар-деко візерунком. Геометричні лінії мають нагадувати один із символів Нью-Йорка — хмарочос Крайслер-білдінг. Це свого роду відсилання до американської школи дизайну та духу винахідливості, якими Karma надихається і сьогодні. У планах у компанії випустити лише 30 екземплярів седана Invictus. Ціни поки що не оголошені.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Karma показала ефектний електричний гіперкар Kaveya.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Для експортних ринків: бюджетний електромобіль GAC Aion AY2 показали на офіційних фото

Найдешевший комерційний: доступний електромобіль Dacia Spring Cargo вийшов на ринки Європи