На автосалоні в Шанхаї китайський автовиробник розкрив основні параметри повнорозмірного позашляховика Zeekr 9X. Зазначається, що новинка буде конкурувати з Bentley Bentayga EWB та Rolls-Royce Cullinan.
Поки що дебютував лише гібрид із бензиновим 2,0-літровим двигуном, двома електромоторами та пневмопідвіскою: у топ-комплектації такий автомобіль оцінили у 137 тисяч доларів.
Зовнішність Zeekr 9X показали до виставки і нічого нового не з’явилося: салон прототипу був наглухо затонований. Проте компанія оприлюднила основні характеристики: довжина/ширина/висота становитимуть 5,29/2,03/1,82 метра відповідно, колісна база — 3,17 метра. Підтверджено 900-вольтову електросистему, яка дозволить зарядити батарею від 20% до 80% за дев’ять хвилин.
Під капотом бензиновий 2,0-літровий турбомотор (279 к.с.) з тепловим ККД до 46%, в рух кросовер приводять електродвигуни: передній розвиває 394 к.с., задній – 503 к.с. Сукупна віддача становитиме щонайменше 898 кінських сил, а розгін від 0 до 100 км/год займе лише три секунди.
Хід двокамерної пневмопідвіски становить 110 мм, тому у найвищому положенні дорожній просвіт досягає 288 мм. Є електронний стабілізатор поперечної стійкості, система електромагнітного придушення вібрацій, а також суперкомп’ютер потужністю 1400 топс.
Базовий Zeekr 9X має бути простішим і дешевшим: стартову ціну можуть обмежити на позначці у 69 тисяч доларів. На відміну від інших моделей преміум-бренду, питання запасу ходу не стоїть: на електроенергії кросовер зможе проїхати 380 кілометрів, а з підключенням бензин-генератора мінімум у 2,5 рази більше.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд Geely за підтримки Baidu показав новий електричний седан.