Perodua – один із двох національних автовиробників Малайзії, який уже багато років займає перший рядок у місцевому рейтингу продажів. Наприклад, торік Perodua продала 330 тисяч автомобілів, зайнявши 41% внутрішнього авторинку.
Поки що Perodua випускає лише бензинові машини, але готується до виходу у сегмент електромобілів. Ще навесні 2023 року був показаний перспективний хетчбек Perodua EMO (Electric Motion Online). Свіжа Perodua eMO-II – вже повнорозмірний концепт-кар з дверима і опрацьованим інтер’єром. Але кузов зроблений зі склопластику, а технічної начинки поки що немає. До речі, виготовленням шоу-кара займалася малайзійська фірма Bufori, яка раніше була відома як виробник дрібносерійних ретрокарів.
Perodua eMO-II – це хетчбек B-класу. Рельєфні бампери, 19-дюймові колеса, камери замість дзеркал та двосекційний панорамний дах навряд чи перейдуть на майбутню серійну машину, але загальний стиль має зберегтися. А в салоні, напевно, буде менше екранів (у концепта їх чотири) і зникне кріплення для парасольки. З характеристик поки що заявлено лише час розгону до «сотні» у 6,5 секунди та запас ходу на одній зарядці у 410 км.
Важливо, що розробкою першого електромобіля Perodua займається самостійно, хоча досі всі бензинові моделі були уніфіковані з автомобілями японської компанії Daihatsu. Вже оголошено, що постачання літій-залізо-фосфатних тягових батарей займеться китайський гігант CATL, а в перспективі їх виробництво буде локалізовано в Малайзії. Серійний електромобіль має побачити світ наприкінці 2025 року та стати найдешевшим на внутрішньому ринку. А для розвитку мережі зарядних станцій Perodua вже уклала угоду із місцевим енергетичним концерном Gentari.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla запустила продаж електромобілів Model Y у Малайзії за ціною від $43 800.