Компанія Ariel представила нове електричне багі E-Nomad не є типовим електромобілем. Двомісна новинка базується на нещодавно випущеному Nomad 2. Але замість 2,3-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом на машині використовується єдиний електродвигун.
Електромотор видає 281 к. с. Завдяки малій вазі та відсутності багатьох традиційних для авто елементів кузова Ariel E-Nomad розганяється від 0 до 100 км на годину за 3,4 секунди. За збігом обставин він відповідає прискоренню свого побратима з двигуном внутрішнього згоряння.
Щоб забезпечити малу вагу, інженери вирішили використовувати відносно невеликий акумулятор. Батарея має ємність 41 кВт*год, і її вистачає на 250 км. Однак хвилювання про запас не повинно бути проблемою, оскільки E-Nomad не створений для щоденних поїздок. Цікаво, що акумуляторна батарея важить майже третину ваги авто. Для кращого розподілу ваги тягова батарея встановлена за спинами пасажирів. Щоб поповнити заряд акумулятора з 20% до 80% за допомогою швидкого зарядного пристрою вдома, потрібно менше 25 хвилин.
Щоб досягти надзвичайно низької спорядженої ваги, британська компанія розробила кузов із біокомпозитних натуральних волокон. Це дозволило Ariel зменшити вагу на 9% порівняно з кузовом з вуглецевого волокна, а викиди CO2, що утворюються під час виробництва, зменшилися на 73%.
При виготовленні кузовних панелей було використано волокно льону, завдяки чому кузов можна переробляти наприкінці життєвого циклу авто. Програмне забезпечення також допомогло інженерам створити авто з коефіцієнтом лобового опору на 30% меншим порівняно з попередніми моделями компанії.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, японські автовиробники розробили унікальне багі, що працює на водні.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: