У 2025 році автовиробники в ЄС мають продавати понад 20% електромобілів, щоб уникнути штрафів, які потенційно можуть перевищити 15 млрд євро. Очікується, що єврокомісари запропонують автовиробникам використовувати вуглецеві кредити, які вони зможуть купувати у виробників електромобілів, таких як Tesla.
Зі свого боку європейські автовиробники швидко формують альянси, щоб збільшити частку електромобілів у своїх продажах. Так, Stellantis, Toyota, Ford, Subaru і Mazda планують об’єднатися з Tesla.
“Участь у пулі Tesla сприятиме досягненню наших цілей щодо викидів у Європі, одночасно оптимізуючи наші ресурси”, – заявили у Stellantis
Також концерн Stellantis додав свій новий китайський бренд Leapmotor до розрахунку показника з СО2. Своєю чергою, Mercedes-Benz створив окремий пул з Volvo, Polestar і Smart, використовуючи свій зв’язок з Geely.
Водночас BMW, Volkswagen і Renault ще не приєдналися до пулів, але демонструють готовність досягти цілей шляхом розширення продажів електромобілів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Євросоюз готовий скасувати ввізні мита для китайських електромобілів.