in

Volvo і CATL мають великі плани щодо старих акумуляторів електромобілів: як планують використовувати

Шведський автовиробник та компанія з випуску акумуляторів CATL об’єднуються, щоб перетворити старі акумулятори електромобілів на нові. Партнерство спрямоване на подальше зменшення вуглецевого сліду електромобілів шляхом переробки ключових компонентів тягових батарей.

За словами генерального директора Джима Роуена, минулий рік став “ключовою віхою” для Volvo. Volvo продала понад 113 000 електромобілів у 2023 році, що на 70% більше, ніж роком раніше. Окрім того, електромобілі становили 16% від загального обсягу продажів автомобілів Volvo у 2023 році.

Оскільки продажі електромобілів продовжують зростати, багато акумуляторів з часом будуть вилучені з експлуатації, і Volvo вірить, що має рішення питання їх утиліхації. Саме тому Volvo і CATL об’єднуються для переробки старих і пошкоджених акумуляторів електромобілів.

Постачальники Volvo розберуть батареї, щоб використовувати понад 90% ключових матеріалів, таких як нікель, кобальт, літій та інші. За словами Volvo, CATL потім використовуватиме матеріали для виготовлення нових акумуляторів електромобілів. У 2019 році Volvo і CATL підписали довгострокову угоду про постачання акумуляторів для електричних моделей Volvo і Polestar.

Шведський автовиробник прагне скоротити викиди CO2 на 75% для кожного свого авто до 2030 року. У своєму річному звіті за 2023 рік компанія показала, що вона вже скоротила цей показник на 20% порівняно з базовим рівнем 2018 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo Cars створює новий тестовий майданчик для розробки електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий електричний мінівен від Geely показали на нових фото

В арсеналі дизель та плагін-гібрид: новий кросовер Mazda CX-80 для Європи показали офіційно