in ,

Volkswagen знайшов винуватців напівпровідникової кризи на автомобільному ринку: в компанії готують контрзаходи

Volkswagen знайшов винуватців напівпровідникової кризи на автомобільному ринку: в компанії готують контрзаходи

Німецький концерн планує відмовитися від посередників й закуповувати чіпи безпосередньо у виробників.

Volkswagen звинуватив постачальників комп’ютерних чіпів у прорахунках з планування, що призвело до гострої нестачі мікросхем для автомобілів. Концерн стверджує, що повідомляв постачальників про те, що вплив коронавірусу на виробництво автомобілів буде обмеженим.

Volkswagen був першим автовиробником, який звернув увагу на скорочення випуску напівпровідників, що спричинило проблеми з виробництвом автомобілів. Ще у квітні 2020 року, під час першої хвилі коронавірусу, Volkswagen попереджав постачальників про очікуване різке відновлення виробництва у другому півріччі, повідомило Reuters анонімне джерело у керівництві компанії.

Volkswagen знайшов винуватців напівпровідникової кризи на автомобільному ринку: в компанії готують контрзаходи

«Ми заздалегідь повідомили про наші вимоги й прогнози, і вони збулися. Якщо постачальники не довіряють нашим цифрам і не звіряються з власними прогнозами, ми повинні були бути проінформовані негайно. Цього не сталося», – цитує своє джерело видання.

Як заявляють у концерні, інформація про нестачу чіпів від одного з постачальників надійшла тільки наприкінці листопада 2020 року, коли вже було занадто пізно.

Пошуки винного дозволять не тільки виявити слабкі місця у ланцюжку поставок, а й можуть зіграти вирішальну роль у будь-яких юридичних спорах у майбутньому. Вважається, що нинішній дефіцит це результат кількох чинників, один з яких – конкуренція за мікросхеми між виробниками автомобілів та побутової електроніки.

Volkswagen знайшов винуватців напівпровідникової кризи на автомобільному ринку: в компанії готують контрзаходи

Основними партнерами Volkswagen у сфері поставок автокомпонентів являються Continental та Bosch. Представники цих фірм заявили, що не коментуватимуть відносини з клієнтами. При цьому у Continental підкреслюють, що завжди були відкриті й прозорі для клієнтів. А в Bosch кажуть, що роблять все можливе, щоб забезпечити поставки та щодня підтримують контакти з виробниками і клієнтами.

Volkswagen тим часом розглядає можливість закупівлі чіпів безпосередньо у виробників.

Як раніше повідомляв Autogeek, німецькі автовиробники просять уряд вирішити напівпровідникову кризу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Volkswagen знайшов винуватців напівпровідникової кризи на автомобільному ринку: в компанії готують контрзаходи
Через 10 років після аварії: Nissan випробує у Фукусімі електричні безпілотники

Через 10 років після аварії: Nissan випробує у Фукусімі електричні безпілотники

Tesla знову відкликає електромобілі: цього разу - через молдинги, що відвалюються

Tesla знову відкликає електромобілі: цього разу – через молдинги, що відвалюються