in

Volkswagen різко змінює модель продажів електромобілів ID: як це вплине на ціну

Volkswagen перед початком продажів електромобілів ID змінює модель збуту своїх автівок.

Автовиробник вирішив не продавати електромобілі ID через дилерські центри.

Тепер центри будуть лише «агентами», які сприяють продажам. А придбати електромобіль можна буде безпосередньо у виробника. Також клієнт зможе без проблем перемикатися між онлайн та офлайн каналами під час процесу покупки.

Окрім того, тепер Volkswagen буде вирішувати питання вартості автомобіля замість “складних переговорів про ціну” на рівні дилерів.

“Модель агентства закладає договірну основу для інтеграції бізнесу в Інтернеті та на базі салону. З моменту запуску продажів, клієнти можуть замовити транспортні засоби сімейства ID безпосередньо у Volkswagen. У той же час вони вибирають свого дилера для персоналізованого обслуговування”, – зазначили в компанії.

Варто зазначити, що дилери будуть надавати консультації під час продажу автівки, організовувати тест-драйви та передавати електромобілі клієнтам. Тобто Volkswagen пропонує дилерам так звану концепцію лізингу для демонстрації транспортних засобів.

Така модель продажів спочатку буде доступна лише в Німеччині, однак можливо, що згодом, вона з’явиться й в інших країнах.

Як раніе повідомляв Autogeek, компанія Volkswagen відкрила у Дрездені свій тематичний магазин “ID”, що свідчить про наміри автовиробника якомога краще популяризувати свою лінійку електромобілів ID.

За матеріалами: insideevs.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla прискорює темп: на заводі в Шанхаї планують збирати 150 тисяч електромобілів на рік

Особливий підрозділ Jaguar Land Rover почне випускати електромобілі