in

Власники електромобілів не готові повертатися до ДВЗ: свіжа аналітика від J.D. Power

Власники електромобілів не готові повертатися до ДВЗ: свіжа аналітика від J.D. Power

Рівень задоволеності серед нових власників електромобілів практично зрівнявся із «ветеранами». 

До такого висновку дійшли аналітики американської компанії J.D. Power and Associated, яка щорічно публікує рейтинг якості нових автомобілів IQS (Initial Quality Study). Під час нового дослідження, проведеного спільно з каліфорнійською компанією PlugShare, провідним розробником застосунків для водіїв електромобілів, було опитано 8122 нових власників повністю електричних та плагін-гібридних автомобілів 2016-2022 модельного року.

Їм пропонувалося оцінити десять факторів (на три більше, ніж у 2021 році):

  • точність заявленого діапазону батареї;
  • наявність громадських зарядних станцій;
  • відповідність ємності батареї, заявленої виробником;
  • вартість володіння;
  • задоволення від водіння;
  • простоту заряджання у домашніх умовах;
  • дизайн салону та екстер’єру (новий);
  • функції безпеки та технології (новий);
  • досвід обслуговування (новий);
  • якість та надійність автомобіля.

Як зазначили у J.D. Power, рівень задоволеності серед нових власників електромобілів виявився вищим, ніж серед тих, хто вже має досвід володіння «батарейним» автомобілем – 754 бали проти 766 із 1000 можливих. Вище новачки оцінили задоволення від водіння (+15 балів), стиль (+8), задоволеність запасом ходу (+78) та точність заявленого діапазону батареї (+49).

Власники електромобілів не готові повертатися до ДВЗ: свіжа аналітика від J.D. Power

Дослідження показало, що 96% власників BEV (чистий електромобіль), загальна задоволеність яких перевищує 900 балів, кажуть, що вони придбають ще один BEV у майбутньому. З них 62% заявляють, що це буде модель тієї ж марки.

Серед тих, чий загальний рівень задоволеності нижче за 600 балів, обов’язково розглянуть покупку ще одного електромобіля 78% нових власників та 89% «ветеранів», але ймовірність, що це буде автомобіль того ж бренду, нижчий на 6%.

Власники електромобілів не готові повертатися до ДВЗ: свіжа аналітика від J.D. Power

Що стосується моделей і марок, то перше місце у рейтингу в цілому та у преміальному сегменті займає Tesla Model 3 – 777 балів із 1000 можливих. Загальна задоволеність електромобілями преміум-класу становить 700 балів.

На «масовому» ринку другий рік поспіль лідирує Kia Niro EV – 744 бали. На другій сходинці – Ford Mustang Mach-E (741 бал). Загальна задоволеність у сегменті мас-маркет – в середньому 709 балів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Rivian зупинив виробництво на своєму заводі, щоб згодом наростити темпи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Власники електромобілів не готові повертатися до ДВЗ: свіжа аналітика від J.D. Power
Розроблена Nissan та виготовлена ​​ Renault: нова Micra стане електромобілем на платформі CMF B-EV

Розроблена Nissan та виготовлена ​​ Renault: нова Micra стане електромобілем на платформі CMF B-EV

Найбільший автовиробник в Європі з нульовими викидами: Volkswagen запустив у серію свій шостий електромобіль - крос-купе ID.5

Найбільший автовиробник в Європі з нульовими викидами: Volkswagen запустив у серію свій шостий електромобіль – крос-купе ID.5