in

Відповідно до євронорм: в Україні змінили класифікацію колісних транспортних засобів

Українську нормативно-правову базу привели у відповідність до європейської.

Кабінет міністрів України схвалив зміни до Класифікації та Єдиних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів. Відповідні зміни закріплені постановою КМУ №7 від 5 січня 2021 року.

«На сьогоднішній день у Європейському Союзі з’явилася значна кількість транспортних засобів, які відносяться до категорій та підкатегорій, які відсутні у вітчизняному законодавстві, в зв’язку, з чим не можуть імпортуватися до України й використовуватися на дорогах загального користування. Особливо це стосується категорії L, серед яких значна кількість мають електричний двигун й підвищену мобільність, що особливо важливо для великих міст. Прийняте урядом рішення не тільки відповідає останнім змінам Женевської угоди 1958 року та законодавству ЄС, а й актуалізує українську нормативно-правову базу, наближаючи нас до європейських сучасних стандартів», – прокоментував рішення Кабміну міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

У відповідності з документом, колісні транспортні засоби, як і раніше, класифікуються за чотирма категоріями: L (мототранспортні), M (пасажирські), N (вантажні автомобілі), O (причепи та напівпричепи). Основні зміни торкнулися категорій L та M.

Наприклад, в категорії L, де раніше було сім підкатегорій L1- L7 (дво- та триколісні мопеди, мотоцикли, мотоцикли з боковим причепом, мототрицикли, легкі мотоквадроцикли та квадроцикли), тепер їх 36. Плюс до цього передбачена розбивка на підкатегорії.

Категорія M (пасажирські транспортні засоби) раніше була розбита на три підкатегорії М1 – легкові авто, М2 – автобуси та спеціалізовані авто максимальною масою до 5 тон та М3 – масою понад 5 тон. Тепер їх 11, плюс підкласи.

Класифікація категорій N (вантажні автомобілі) та О (причепи та напівпричепи) залишилася колишньою, три та чотири підкатегорії відповідно. Для позначення підкатегорії колісних транспортних засобів спеціального або спеціалізованого призначення до буквено-цифрового позначення буде додаватися буква S (M1S, N2S і т.д.).

Для позначення транспортних засобів категорій М та N підвищеної прохідності як і раніше буде використовуватися буква G (наприклад, М1G), а для спеціалізованих або спеціальних підвищеної прохідності – GS.

Як раніше повідомляв Autogeek, Кабмін встановив розмір оплати за проїзд по концесійних дорогах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Розумний помічник: BMW анонсували операційну систему iDrive нового покоління

Культові Renault 4 та R5 відродять у вигляді електромобілів