Нова флагманська модель Lynk & Co, що створена ынженерами Geely та Volvo, виходить на ринок Китаю. Трирядний гібридний кросовер з дизайном в стилі Range Rover на етапі прийому замовлень коштує від 40 000 доларів.
У таку ціну обійдеться Lynk & Co 900 з 724-сильною бензоелектричною установкою, але є й більш потужні варіанти. Головними конкурентами новинки на китайському ринку стануть Aito M9, Li Auto L9 та Denza N9.
Lynk&Co 900 дебютував ще на початку цього року. Це найбільша і найтехнологічніша модель марки на сьогоднішній день: в її основі лежить перспективна платформа SPA Evo, заявлені аеродинамічні елементи в передньому бампері, повнокероване шасі з кутом повороту задніх коліс на 20 градусів. У салоні є зсувний монітор з роздільною здатністю 6К, вбудований холодильник, аудіосистема Harman/Kardon з динаміками в підголівниках і електрорегулювання сидінь на всіх трьох рядах.
Найдоступніша модифікація – з гібридною установкою, що складається з 1,5-літрового ДВЗ і двох електромоторів, що сумарно розвивають 711 кінських сил. У такого Lynk & Co 900 ємність батареї становить 44,85 кВт*год: на чистій електриці він проїжджає 220 кілометрів, а загальний запас ходу сягає 1355 кілометрів. На щабель вище стоїть варіант з 2,0-літровим турбодвигуном і потужнішими електромоторами. Загальна віддача такої установки дорівнює 724 к.с., батарея вже на 52,4 кВт*год, а запас ходу – 280 на електриці і 1350 кілометрів загалом.
Нарешті, у топового гібрида три електромотори та сумарна потужність силової установки на 872 сили. Такий кросовер розганяється з місця до “сотні” за 3,4 секунди. На ринок Китаю Lynk & Co 900 вийшов у чотирьох рівнях оснащення за ціною від 40 до 57 тисяч доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайська Lynk&Co виводить на ринок Європи електричний кросовер із запасом ходу понад 450 км.