Японська компанія Isuzu вивела на ринки Європи серійну повністю “зелену” версію вантажівки – Isuzu D-Max EV.
Варто зазначити, що виробництво рамного електричного пікапа було налагоджено тоді ж, наприкінці квітня, на заводі компанії в Таїланді, тоді як “жива” презентація відбулася в рамках виставки комерційного транспорту в Бірмінгемі.
“Зелена” вантажівка буде представлена і в низці інших країн Європи, до списку входить зокрема Норвегія. Поставлятимуть Isuzu D-Max EV з таїландського заводу. Оприлюднені британські ціни здивували закордонні ЗМІ: “електричка” виявилася приблизно в 1,7 рази дорожчою порівняно з аналогічним дизельним варіантом.
За базове виконання Isuzu D-Max EV у версії DL40 Extended Cab з полуторною кабіною просять 69 000 євро. Купівля наступного варіанту – DL40 Double Cab з дворядною кабіною – обійдеться в 73 995 євро. У цього пікапа є дизельний аналог, який у Британії коштує лише 40 000 євро.
Електрична версія Isuzu D-Max оснащується двомоторною установкою, по одному електродвигуну на кожній осі, що працюють постійно. Потужність переднього складає 58 к.с., а заднього – 132 к.с. Максимальна сукупна віддача дорівнює 190 к.с.
На розгін з місця до “сотні” пікапу потрібно 10,1 секунди, а його максимальна швидкість дорівнює 130 км/год. До складу системи входить також літій-іонна батарея ємністю 66,9 кВт*год, запас ходу на одній зарядці становить 263 км.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota перевела пікап Hilux на водень.