Електричний кросовер Mercedes-Benz GLB дебютував з електричною “начинкою” у двох модифікаціях. Стартове виконання GLB 250+ with EQ Technology забезпечили єдиним електромотором, розташованим на задній осі, його максимальна потужність дорівнює 272 к.с.
Повнопривідна модифікація GLB 350 4Matic with EQ Technology має двомоторну установку, сукупна віддача якої становить 354 к.с.

Новій моделі пропонується лише один варіант батареї – нікель-марганець-кобальтовий акумулятор, корисна ємність якого складає 85 кВт*год. Запас ходу на одній зарядці у GLB 250+ варіюється в діапазоні від 542 до 631 км, GLB 350 4Matic – від 521 до 614 км при розрахунку за циклом WLTP.

На розгін з місця до “сотні” задньопривідному кросоверу потрібно 7,4 секунди, а повнопривідному – 5,5 секунди. Максимальна швидкість єдина для обох версій та обмежена електронікою на позначці 210 км/год.

Відомо, що гібридні варіанти поповнять лінійку за кілька місяців, офіційні подробиці про них з’являться пізніше.

Екстер’єр GLB другої генерації оформлений у тому ж стилі, що і актуальні CLA і GLC. Кросовер отримав досить велику головну оптику зі світловим малюнком у вигляді фірмової трипроменевої зірки, при цьому фари з’єднані тонкою перемичкою, що світиться.
На місці традиційної решітки радіатора розташована велика заглушка з чорного глянсового пластику з великим логотипом, парою горизонтальних “ребер”, хромованих штрихів і маленьких зірок. У нижню частину переднього бампера інтегровані повітрозабірники.

Габаритна довжина Mercedes-Benz GLB нового покоління дорівнює 4732 мм (на 98 мм більше в порівнянні з “першим” GLB), ширина – 1861 мм (на 27 мм більше), висота – 1687 мм (на 14 мм менше).
Передня панель має три дисплеї MBUX Superscreen, з боків від яких розташовані круглі дефлектори вентиляції, що нагадують турбіни літака.

Продажі Mercedes-Benz GLB другого покоління вже стартували у Європі. На домашньому ринку, в Німеччині, за виконання GLB 250 + with EQ Technology просять не менше 59 048 євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Brabus показав гібридного монстра на базі Mercedes-AMG GT.


