in

Від $16 500: електричний кей-кар BYD Racco для Японії показали офіційно

У середині 2022 року концерн BYD першим із китайських автовиробників вийшов на ринок Японії. Тому не дивно, що на виставці Japan Mobility Show дебютував анонсований ще навесні електричний кей-кар BYD Racco.

BYD Racco створений у точній відповідності до регламенту кей-карів. Електромобіль виконаний у форматі мікровена і має звичний для цього класу “квадратний” вигляд з високим дахом. Попереду у нього заглушка на місці решітки радіатора і U-подібні денні ходові вогні.

Колеса встановлені практично по кутах кузова, а значить, мінімальні звіси забезпечать максимальну колісну базу, що позитивно позначиться на просторі в салоні. Зарядний порт розташовується на передньому правому крилі, задні двері зсувні. На кормі встановлено “моноліхтар” з емблемою бренду, причому вона теж підсвічується. Максимальний діаметр коліс – 15 дюймів.

Крім стандартного BYD Racco, також показано версію RS з агресивним обважуванням кузова, іншими колесами, червоними гальмівними механізмами та декором аналогічного відтінку.

У салоні BYD Racco поєднуються традиційна для японських салонів двоповерхова передня панель та типова китайська архітектура з роздільними екранами приладів та медіасистеми.

Технічних подробиць поки що небагато. Відомо, що BYD Racco оснащений єдиним електромотором та літій-залізо-фосфатним акумулятором ємністю 20 кВт*год. Заявлена ​​далекобійність за стандартом WLTC – 180 км. Також очікується швидке заряджання потужністю до 100 кВт.

Продажі BYD Racco в Японії розпочнуться наступного літа: очікувана ціна – 16,5 тисячі доларів. Основними конкурентами новинки стануть Honda N-Van e та Nissan Sakura/Mitsubishi eK X EV.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Європі стартували продажі електромобіля BYD Seagull.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електрокросовер Maserati Grecale отримав суттєво збільшений запас ходу