У Китаї відкрився прийом замовлень на bZ3X – японо-китайський кросовер, який показали навесні. Його серійне втілення пропонують у трьох комплектаціях вартістю від 13 до 26 тисяч доларів. У кросовера один електромотор та батарея, яка має забезпечити йому до 620 кілометрів ходу без підзарядки за китайським циклом CTLC.
Toyota bZ3X отримав темний дах з панорамним люком площею 1,14 метра та анімованими ДХО зі 112 світлодіодами. Габарити кросовера – 4600, 1875 та 1645 міліметрів у довжину, ширину та висоту відповідно при 2765-міліметровій колісній базі. Колісні диски за замовчуванням 18-дюймові, а у варіантах дорожче доступні 19-дюймові.
В оснащенні заявлено комплекс систем ADAS на чіпі Nvidia, що спирається на дані з 27 різних датчиків – 11 камер, 12 ультразвукових радарів, три радари міліметрового діапазону і лідар, який видно над лобовим склом. Кросовер вміє розпізнавати світлофори та паркуватися дистанційно.
У салоні – 14,6-дюймовий екран мультимедійної системи, що працює на чіпі Qualcomm Snapdragon 8155, та 8,8-дюймова цифрова панель приладів. Головний екран можна рухати, а деякі функції керуються голосом. Також є підсвічування інтер’єру, бездротова зарядка, аудіосистема Yamaha з 11 динаміками та сім подушок безпеки.
У рух bZ3X приводить китайський мотор потужністю 201 к.с., який живиться від літій-залізо-фосфатного акумулятора ємністю 50,03 кВт*год. Запас ходу базового кросовера без підзарядки оцінюють у 430 кілометрів, інші комплектації мають проїжджати 520 та 620 кілометрів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota Prius встановив рекорд паливної економічності.