in

Вчені Мічиганського університету розробили батареї для електромобілів, які не бояться морозу

Ніл Дасгупта, доцент кафедри машинобудування та матеріалознавства та інженерії, і його команда розробили інноваційну структуру батареї та зарядку, які можуть підвищити швидкість заряджання літій-іонної батареї електромобілів на колосальні 500% навіть за низьких температур – до -10C.

“Заряджання батареї електромобіля займає від 30 до 40 хвилин навіть для агресивної швидкої зарядки, а взимку цей час збільшується до години. Це болюча точка, яку ми хочемо вирішити”, – пояснив Дасгупта.

Раніше група Дасгупти прискорила зарядку батареї за допомогою лазерів, щоб прорізати шляхи розміром близько 40 мікрон у графітовому аноді. Це дозволило іонам літію швидше проникати глибше в акумулятор. Однак продуктивність у холодну погоду все ще була низькою, оскільки на електродах утворювався хімічний шар, який блокував іони. Дасгупта порівняв цю перешкоду зі “спробою нарізати холодне масло”, що робить зарядку неефективною.

Щоб вирішити цю проблему, команда покрила батарею тонким склоподібним матеріалом із борат-карбонату літію товщиною лише 20 нанометрів, який запобіг утворенню проблемного хімічного шару. У поєднанні з мікроскопічними каналами результати були вражаючими: модифіковані батареї зберегли 97% своєї ємності навіть після 100 циклів швидкого заряджання за морозних температур.

Ця інновація може вирішити одну з найбільших проблем, які стримують потенційних покупців електромобілів. Нова технологія акумуляторів наближається до серійного виробництва за підтримки Центру передових транспортних інновацій Michigan Translational Research and Commercialization (MTRAC).

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, розпочався випуск оновленого електромобіля Polestar 2.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Києві вперше запрацював шерінг електровелосипедів: ціни та характеристики байків