in

В Норвегії влаштували наймасштабніший тест електромобілів в зимових умовах

Норвезька автомобільна федерація, також відома просто як NAF, вирішила перевірити як різні електромобілі ведуть себе в зимових умовах і провела один з наймасштабніших тестів.

До нього залучили 20 електричних автівок.

Спочатку електромобілі мали проїхати маршрут в 200 кілометрів. Однак потім його вирішили збільшити до 482 кілометрів, щоб урахувати пробіг на одній зарядці всіх автівок, що брали участь у цьому забігу. На своєму шляху колона проїхала не тільки по місту та шосе, а і подолала гірський перевал. Швидкість руху варіювалась від 60 км/год до 110 км/год.

Головною ідеєю такого автопробігу було визначення часу повної розрядки акумулятора електромобіля і чи співпадає в такому випадку пробіг з заявленим компанією при продажу машини.

Також NAF проводив зарядку електромобілів з 10 до 80% при температурі -2ºC. До того як підключитись до порту автівки їхали не менше двох годин, щоб батареї були теплими.

З’ясувалось, що протестовані електромобілі мають діапазон по циклу WLTP приблизно на 18,5% менше, ніж заявляють їх виробники.

Так, Chevy Bolt має на одній зарядці проїжджати 423 кілометри, а він спромігся лише на 296,9 кілометри, що менше заявленого на 29,81%. Найкращий результат показав Hyundai Kona – при заявлених 449 кілометрах він здолав 404,5 кілометра, різниця склала всього 9,91%.

Окремо в NAF відмітили можливості швидкої зарядки Audi e-tron 55 quattro. Щоб заповнити акумулятор з 10 до 80% системі знадобилось 27 хвилин.

В результаті дослідження виявилось, що електромобілі спроможні пересуватись до повної розрядки акумулятора, але активно про це сигналізують і перестають прискорюватись. Після повної зупинки можна вимкнути електромобіль, дати йому “відпочити” і потім проїхати іще декілька кілометрів.

“Це дуже практично, якщо ви зупиняєтеся всього в декількох сотнях метрів від зарядної станції або вашого будинку”, – зазначив старший радник з комунікацій NAF Нільс Седал.

Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes-Benz показав, як випробовує електричний кросовер EQA в зимових умовах. 

По матеріалах: insideevs.com.  

В BMW підтвердили випуск повністю електричного седана на базі “сімки”

Дезінфекція автомобіля: які місця потрібно обробляти в салоні та зовні, щоб запобігти поширенню коронавірусу