in

Українці показали в ОАЕ перший військовий електромобіль-амфібію STORM

Українці в рамках виставки IDEX-2021 в Абу-Дабі, яка проходила з 21 по 25 лютого, презентували перший військовий електромобіль STORM.

Він не тільки працює на електриці, а ще й здатний плавати. Над ним працював конструктор, кандидат технічних наук з України Олександр Кузнецов та його команда.

Під час їзди по піску модель може розвити швидкість в 140 км/год, при цьому працювати без зупинки від 18 до 36 годин. Можливий варіант підзарядки акумулятора прямо в дорозі від дизельного генератора.

При плаванні він витримує хвилю в 1,5 метри. Також є можливість встановлення додаткового обладнання, яке допоможе зануритись автомобілю під воду.

На IDEX-2021 привезли модель на гусеничному ходу, але надалі конструктори планують розробити і колісну версію. Окрім цього в планах команди встановлення на нього кулемета, протитанкової системи, комплексу “Сармат” від українського КБ “Луч”.

Перші розробки STORM почались два роки тому в Києві. Тоді шестеро автомеханіків, водіїв та слюсарів зібрали машину на гусеничному ходу з дизельним двигуном та провели перші водні випробування на Дніпрі. Вже після переїзду команди в ОАЕ була досягнута домовленість про партнерство з оборонною компанією Streit Group і за її підтримки зібрано перший повноцінний дослідний зразок.

“На автомобілі броня фінського виробництва. Амортизатори, що витримують навантаження 65 тонн, ми замовили в Австралії. Електробатарею за нашими кресленнями виготовили в Китаї на тому самому заводі, де виробляють акумулятори для Tesla. Компанія в Шарджі для нас виготовила на замовлення гумові гусениці, міцніші і зручніші в експлуатації, ніж наявні аналоги”, – розповів дизайнер та головний конструктор проекту Олександр Кузнецов.

Він розповів, що в Києві команда не змогла побудувати електромобіль, тому що їх ідею сприймали як дивну. Фінансової підтримки знайти вони не могли. В Еміратах же справа відразу почала просуватись – знайшлись партнери, які не тільки профінансували проект, а і надали приміщення та забезпечили технічну підтримку.

“Ми приїхали у вересні, протягом кількох днів зареєстрували компанію і почали працювати. Тут не потрібно платити жодних податків, навіть 5% ПДВ, тому що наше виробництво розташоване на території вільної економічної зони. Коли автомобіль відправили на виставку, співробітники митниці допомогли нам вирішити всі труднощі з оформленням документів. Нам узагалі тут дуже багато допомагали”, – додав він.

Як раніше повідомляв Autogeek, троє українців переобладнали стару Таврію в електромобіль і проїхали на ній тисячі кілометрів. За декілька днів ентузіасти подолали 3 700 кілометрів і дістались з Дніпра до Берліна.

По матеріалах: highlandsystems.me.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla призупинила виробництво Model 3 у Каліфорнії: в чому проблема?

Volkswagen підтвердив старт серійного виробництва електромобіля ID.5 вже у цьому році