За сім місяців 2021 року кількість зареєстрованих в Україні автомобілів з Китаю збільшилася втричі.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав заступник Голови Правління Української Асоціації Учасників Ринку Електромобілів (EV-UA) Вадим Ігнатов.
За даними асоціації, більша частина реєстрацій припала на моделі середнього цінового сегмента вартістю до 25 000 доларів за автомобіль 2019-2021 року з запасом ходу 300-400 км. Але є серед китайського імпорту й машини вартістю понад 40 000 доларів, такі як електрокросовери Nio ES6, Nio ES8, BYDTang та преміальний електроседанседан BYD Han.
В цілому, «родом з Китаю» 10% всього українського парку легкового електротранспорту. Що значно менше, ніж «електричок» з Європи та США, але салони, які спеціалізуються на продажах автомобилів з Китаю вже працюють практично у всіх великих містах.
Активний розвиток цього напрямку стримує відсутність зарядних станцій з підтримкою стандарту GB/T та кваліфікованого автосервісу. Зі слів Ігнатова, EV-UA сприятиме пошуку шляхів для підготовки фахівців з обслуговування нових китайських електромобілів.
Що стосується зарядних станцій, то свої рішення для швидкісної зарядки на вже існуючій інфраструктурі пропонує Fast Charge Solutions, а компанія ICG Ukraine, український розробник та виробник швидких зарядних станцій для електромобілів стандартів СHADEMO, CCS COMBO 2 і GBT, розробила та запустила у виробництво потужні зарядні термінали стандарту GB/T.
Як раніше повідомляв Autogeek, експерти порахували кількість електромобілів в Польщі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: