in

Україні – приготуватися: Tesla планує налагодити співпрацю з неофіційними СТО у Європі

Україні - приготуватися: Tesla планує налагодити співпрацю з неофіційними СТО у Європі

Американська компанія Tesla працює над розширенням своєї мережу офіційних сервісних центрів в європейських країнах.

Однак нові центри компанія відкривати не планує. Натомість вона хоче співпрацювати з майстернями, які досі працюють неофіційно. 

Вони зможуть отримати офіційний статус, проте для цього їм треба буде виконати три умови. Зокрема, навчити своїх співробітників відповідно до вимог Tesla, мати все необхідне для ремонту автомобілів на електротязі обладнання (автовиробник надасть список необхідних інструментів). Окрім того майстерні повинні гарантувати, що будуть дотримуватися певних стандартів при проведенні ремонтних робіт.

Україні - приготуватися: Tesla планує налагодити співпрацю з неофіційними СТО у Європі

За виконання цих пунктів СТО надаватимуть статус фірмового сервісу й вони зможуть ремонтувати автівки за гарантією та отримувати за це гроші від Tesla. Також майстерні будуть проводити ремонт електромобілів, а їхні власники можуть не боятися, що втратять гарантію на авто.

Наразі невідомо, в яких саме країнах Tesla співпрацюватиме з СТО. А саме незрозуміло, чи залучатимуть сервіси в країнах, де електромобілі Tesla поки офіційно не продаються. Це, у першу чергу, стосується України.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Tesla готова підкорювати Східну Європу й оголосила про старт продажів Model 3 ще у чотирьох країнах.

За матеріалами: tesmanian.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Україні - приготуватися: Tesla планує налагодити співпрацю з неофіційними СТО у Європі
Battery Day 2020: Ілон Маск презентував нову електромобільну батарею із вражаючими характеристиками

Battery Day 2020: Ілон Маск презентував нову електромобільну батарею із вражаючими характеристиками

Перша електрична "Газель" долатиме 120 км без підзарядки, якщо її взагалі вироблятимуть

Перша електрична “Газель” долатиме 120 км без підзарядки, якщо її взагалі вироблятимуть