У Німеччині презентували новий електричний пікап Maxus британської фірми LDV, яка у 2010 році фірма перейшла до рук концерну SAIC. Електричний пікап Maxus eTerron 9 є серійним втіленням торішнього концепт-кара Maxus GST, показаного на Шанхайському автосалоні. І це перша модель на електронній платформі Interstellar GST. Творці називають новий пікап середньорозмірним, хоча за габаритами він наздогнав великі американські траки: довжина – 5500 мм, ширина – 2005 мм, висота – 1860 мм. Колісна база – 3300 мм.
Платформа Interstellar GST має на увазі двомоторний повний привід. Спереду встановлений двигун потужністю 170 к.с., ззаду – 272 к.с., а їхня сукупна віддача – 442 к.с.
Пікап вантажопідйомністю 620 кг може розігнатися до сотні всього за 5,8 с, максимальна швидкість – 190 км/год. Цікаво. що пікап має передній багажник об’ємом 236 літрів.
Ємність літій-залізо-фосфатної батареї – 102 кВт*год, заявлений запас ходу – 430 км за циклом WLTP. Від зарядки постійного струму (до 115 кВт) може заповнити заряд із 20% до 80% до 40 хвилин.
До того ж пікап оснащений побутовими розетками потужністю 2,2 кВт (у вантажному відсіку та передньому багажнику) та зовнішнім роз’ємом на 6,6 кВт: технологія V2L дозволяє підключати зовнішні енергоспоживачі. Іншою технічною особливістю стала пневмопідвіска всіх коліс із можливістю зміни дорожнього просвіту.
Концерн SAIC має намір вивести Maxus eTerron 9 на європейський ринок на початку наступного року, щоб не зменшувати експортні обороти. Відомо, що в Китаї Maxus eTerron 9 почнуть продавати вже до кінця цього року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford Ranger отримав плагін-гібридну версію.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: