in

У Києві відбулись два етапи тестів “Авто року 2025”: які машини змагались

У Києві 12 та 20 листопада пройшло два етапи тестів експертного журі для визначення авто-номінантів до категорії фіналістів “Авто року 2025”. З 20 автомобілів 20% були електричними.

У перший день профільним журналістам та блогерам було запропоновано 8 машин різних типів та класів:

  • Ford Mustang Match-E
  • Mitsubishi L200
  • MG4 X-POWER
  • Mini Cooper
  • Mini Countryman
  • Honda CR-V
  • Ineos Grenadier
  • Jeep Wrangler

Так, команду AUTOGEEK електричний кросовер Ford Mustang Match-E вразив своєю динамікою та “міцністю” гальм, повнорозмірний Mitsubishi L200 прижмно здивував покращеним комфортом та плавністю ходу без навантаження, електричний хетчбек MG4 X-POWER підкорив розгінною динамікою від 0 до 100 км/м менш ніж за 4 секунди.

З іншого боку, нові Mini Cooper та Mini Countryman підкупають стильним круглим дисплеєм мультимедіа, який має кілька режимів. Що також впливають на звук авто, який посилюють динаміки у салоні. Тести також показали, що Honda CR-V за розмірами та комфортом максимально наблизився до кросоверів старших класів. Позашляховики Ineos Grenadier та Jeep Wrangler з нотками ретро у зовнішності у ході тестів показали різні підходи то машин для офроаду – з дизельним та бензиновим моторами відповідно.

Героями другого дня тестів стали такі машини:

  • BMW m340i
  • BMW Х3
  • BMW іх2
  • Ford Puma
  • Honda ZR-V
  • Jeep Avenger
  • Maxus T60
  • Mitsubishi Outlander
  • Opel Combo
  • Peugeot e-2008
  • Suzuki Swift
  • Volkswagen Tiguan

День знайомства показав, що динамічний седан BMW m340i у комфортному режимі може справлятись з українськими дорогами, кросовер BMW Х3 у новому фірмовому дизайні повторює гібридний кросовер XM, а електромобіль BMW іх2 характеризується збалансованістю та плавністю ходової.

Оновлений кросовер Ford Puma отримав більш потужний 155-сильний двигун та суттєво змінив характер, Honda ZR-V поєднала габарити повноцінного кросовера та повадки легкового Civic, Jeep Avenger здивував легкістю та економністю 100-сильного мотора, а пікап Maxus T60 показав, що на ринку є ще справжні “трушні” моделі з “механікою” та без купи сенсорних екранів у топі.

Дизельний Opel Combo після оновлення зберіг головне – відмінну паливну економічність та обзавівся новими технологіями. Електричний кросовер Peugeot e-2008 з більш потужною силовою установкою куди впевненіше тримається у потоці. Міський хетчбек Suzuki Swift продемонстрував, що і сьогодні інженери можуть розробляти повноцінні машини з вагою менше тони. І, наостанок, новий Volkswagen Tiguan впевнено заявив, що кросовер С-класу може забезпечувати водію та пасажирам комфорт Touareg з 15-дюймовим монітором у салоні.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, став відомий переможець конкурсу “Авто року в Україні 2024”.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Компроміс знайдено: Євросоюз готовий скасувати ввізні мита для китайських електромобілів