in

У гонитві за лідерством: Volkswagen буде самостійно забезпечувати себе акумуляторами для електромобілів

У гонитві за лідерством: Volkswagen буде самостійно забезпечувати себе акумуляторами для електромобілів

Нова «батарейна» компанія відповідатиме за весь цикл виробництва, від обробки сировини до переробки відпрацьованих акумуляторних блоків.

Нову структуру буде створено в рамках реалізації стратегії NEW AUTO, націленої на світове лідерство Volkswagen Group на ринку електромобілів. Нагадаємо, що раніше німецький концерн анонсував будівництво шести гігафабрик у Європі та нову уніфіковану батарею, розробка якої вже ведеться. Також німецька Група реалізує низку проектів у галузі переробки та повторного використання відпрацьованих акумуляторних блоків електромобілів. За всі ці сфери тепер відповідатиме нова компанія.

Як заявили в концерні, «провідну роль у розробці акумуляторних елементів» візьме на себе Сунхо Ан, який ще два тижні тому очолював глобальний підрозділ з розробки акумуляторів у Apple. Також німцям вдалося переманити до Зальцгіттера фінансиста лондонського інвестиційного банку Barclays Кая Олександра Мюллера. Яку посаду йому запропонують, поки не відомо.

Нагадаємо, що до 2030 року Volkswagen Group планує мати шість гігаватних акумуляторних заводів у Європі сукупною продуктивністю 240 ГВт•год на рік (у середньому 40 ГВт•год на гігафабрику). Наразі ключовим проєктом концерну являється завод у Зальцгіттері, який першим займатиметься виробництвом нових уніфікованих акумуляторних елементів. Будівництво майданчика, який називають «європейським акумуляторним центром», коштуватиме 2 мільярди євро. На повну потужність Salzgitter gigafactory планують запустити у 2025 році.

На 2023 рік заплановано запуск заводу Northvolt Ett (Northvolt) у Скеллефтео на півночі Швеції, який випускатиме батареї для автомобілів преміум-класу. Цільовий річний обсяг виробництва – 40 ГВт•год.

Третю та четверту фабрики планують побудувати в Іспанії та Східній Європі. Точне місце їхнього розташування буде визначено у 2022 році. Інформації про п’ятий та шостий заводи наразі немає.

Також Volkswagen Group веде розробку нової масштабованої платформи (SSP), яка підтримуватиме нові уніфіковані акумуляторні блоки. Її запуск заплановано на 2026 рік. Загалом протягом наступних п’яти років інвестиції концерну у розробку та виробництво нових електромобілів складуть близько 52 мільярдів євро.

«Ми хочемо запропонувати нашим клієнтам потужні, недорогі та екологічно безпечні автомобільні акумулятори, а це означає, що нам необхідно проявляти активність на всіх етапах ланцюжка створення вартості акумуляторів, які мають вирішальне значення для успіху. Зараз ми об’єднуємо наші сили у Зальцгіттері з метою заохочення інновацій та забезпечення підтримки найкращих партнерів для нашої нової компанії у майбутньому. У нас вже є сильна команда з акумуляторних батарей у Зальцгіттері, яка складається з 500 співробітників з 24 країн, і ми продовжуємо зміцнювати цю команду на рівні керівництва», – прокоментував плани концерну член правління з технологій Volkswagen AG і генеральний директор Volkswagen Group Component Томас Шмалл.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Німеччині зупинено два електромобільні заводи Volkswagen через брак чіпів.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
У гонитві за лідерством: Volkswagen буде самостійно забезпечувати себе акумуляторами для електромобілів
Глуха решітка радіатора та панорамний люк: новий електричний Mini Cooper S розсекретили до прем'єри

Глуха решітка радіатора та панорамний люк: новий електричний Mini Cooper S розсекретили до прем’єри

Темпи вражають: «молодіжний» електрокабріолет Wuling Mini EV відправили у «серію» за декілька місяців після  прем'єри

Темпи вражають: «молодіжний» електрокабріолет Wuling Mini EV відправили у «серію» за декілька місяців після прем’єри