in

Ціни на акумулятори падають: серед виробників батарей для електромобілів назріває війна

Серпень 2023 року закінчився падінням цін на акумулятори для електромобілів більш ніж на 10% й за прогнозами TrendForce, ця тенденція триватиме до кінця року. Причиною цього стали нестримні перегони виробників за першість на ринку. Кількість батарейних заводів постійно зростає, як і їхня потужність. Так, Stellantis заявив, що планує збільшити кількість акумуляторних заводів, щоб досягти 400 ГВт•год власного виробництва.

Аналітики департаменту досліджень екологічно чистої енергії TrendForce вважають, що через перенасичення потужностей виробництва акумуляторних батарей цінова війна в Китаї, де вони в основному і зосереджені, неминуча. Й хоча батарейні заводи дещо уповільнили виробництво, реагуючи на падіння попиту, це не дало очікуваного ефекту. За даними експертів, минулого місяця середня вартість акумуляторів для електромобілів у Китаї впала нижче 0,6 юаня/Вт•год ($0,082).

Крім того, ціни падають й на матеріали, зокрема солі натрію та калію. Так, у серпні літієва сіль порівняно з другим кварталом подешевшала на 20%, до 31 524 доларів. У вересні її вартість може впасти нижче за 27 410 доларів. І, як кажуть у TrendForce, ознак досягнення дна поки що немає. 

Наслідком цього може стати кволий попит. Покупці спостерігатимуть за цінами, вичікуючи більш вдалого моменту. Але, зі слів експертів ринку, надія все ж таки є: постачальники ініціювали скорочення виробництва, створюючи потенційну основу для відновлення цін на літієву сіль у міру наближення до вересня.

Як раніше повідомляв Autogeek, австралійським вченим вдалося створити нову батарею для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Stellantis зменшить вагу батарей електромобілів вдвічі: яким чином

Попит зростає: які електромобілі везуть до України з Китаю