in

Технології майбутнього: Daimler працює над спрощенням процесу заправки водневих вантажівок

Linde та Daimler Truck будуть разом працювати над розробкою наступного покоління технології заправки рідким воднем для вантажівок на паливних елементах.

Напередодні компанії підписали угоду про співпрацю.

Відповідно до угоди, Linde та Daimler Truck будуть працювати над спрощенням заправки воднем та її практичністю.

Співпраця з Linde важлива для Daimler Trucks через її розробку GenH2 – вантажівки з паливною батареєю з запасом ходу 1000 кілометрів, котра, як очікується, буде запущена у серійне виробництво у другій половині десятиліття. Daimler Trucks у своїй розробці покладається саме на рідкий водень (так званий LH2), а не на резервуари під тиском. Адже LH2 пропонує значно вищу щільність енергії й легші баки, однак його потрібно охолоджувати до -253 градусів.

І саме над цим й працюватимуть обидві компанії. Адже такий процес заправки є досить складним, й Linde та Daimler Truck спробують спільними зусиллями його спростити. За попередніми даними, технологія буде готова у 2023 році, Випробувати її планують на спеціальній пілотній заправцій станції в Німеччині.

“Паливний елемент на основі водню є ключовою технологією стратегічного значення, – наголосив Свен Еннерст, член Правління Daimler-Truck AG. – Спільно з компанією Linde, яка є експертом у технології заправки воднем, ми хочемо підвищити життєздатність та прийняття у промисловості вантажних автомобілів на паливних елементах на основі водню. Новий процес може ще більше посилити численні переваги, які пропонує рідкий водень”.

За матеріалами: electrive.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Audi вивела проект автономних автомобілів Artemis в окрему компанію

Дизайн, пробіг, ціна: новий електромобіль Fiat 500e визнали автомобілем року у Великій Британії