Linde та Daimler Truck будуть разом працювати над розробкою наступного покоління технології заправки рідким воднем для вантажівок на паливних елементах.
Напередодні компанії підписали угоду про співпрацю.
Відповідно до угоди, Linde та Daimler Truck будуть працювати над спрощенням заправки воднем та її практичністю.
Співпраця з Linde важлива для Daimler Trucks через її розробку GenH2 – вантажівки з паливною батареєю з запасом ходу 1000 кілометрів, котра, як очікується, буде запущена у серійне виробництво у другій половині десятиліття. Daimler Trucks у своїй розробці покладається саме на рідкий водень (так званий LH2), а не на резервуари під тиском. Адже LH2 пропонує значно вищу щільність енергії й легші баки, однак його потрібно охолоджувати до -253 градусів.
І саме над цим й працюватимуть обидві компанії. Адже такий процес заправки є досить складним, й Linde та Daimler Truck спробують спільними зусиллями його спростити. За попередніми даними, технологія буде готова у 2023 році, Випробувати її планують на спеціальній пілотній заправцій станції в Німеччині.
“Паливний елемент на основі водню є ключовою технологією стратегічного значення, – наголосив Свен Еннерст, член Правління Daimler-Truck AG. – Спільно з компанією Linde, яка є експертом у технології заправки воднем, ми хочемо підвищити життєздатність та прийняття у промисловості вантажних автомобілів на паливних елементах на основі водню. Новий процес може ще більше посилити численні переваги, які пропонує рідкий водень”.
За матеріалами: electrive.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: