in

США хочуть заборонити використання китайського програмного забезпечення у безпілотних авто

 Адміністрація президента США Джо Байдена хоче заборонити китайське програмне забезпечення, яке використовується в безпілотних автомобілях. Урядовці побоюються, що китайські компанії можуть використовувати системи моніторингу водіїв для прослуховування або запису розмов. Така зміна фактично заборонить тестування китайських автономних транспортних засобів на території США.

Очікується, що найближчими тижнями Міністерство торгівлі США запропонує заборону. Таке правило не тільки завадить продажу автономних транспортних засобів із китайським програмним забезпеченням, але й фактично позбавить можливостей випробовувати автономні прототипи китайського виробництва.

Ця ініціатива повинна змусити виробників автомобілів та їхніх постачальників перевірити, чи їхнє програмне забезпечення не було розроблене іноземною організацією, яка викликає занепокоєння, включаючи Китай. У заяві речник Міністерства торгівлі заявив, що відомство “стурбоване ризиками для національної безпеки”.

Раніше цього тижня Білий дім і Державний департамент провели зустріч з головними союзниками, включаючи Австралію, Канаду, Євросоюз, Німеччину, Індію, Японію та Південну Корею, щодо ризиків національної безпеки, пов’язаних з автономними транспортними засобами. Ця зустріч відбулася через кілька місяців після того, як група американських законодавців висловила занепокоєння щодо того, що китайські компанії збирають та обробляють конфіденційні дані під час тестування автономних транспортних засобів у США.

Не дивно, що Китаю не подобається нова ініціатива американського уряду щодо заборони використання китайських програм.

“Тільки розподіл праці та співпраця можуть принести взаємну вигоду, і лише чесна конкуренція може принести технологічний прогрес. Китай закликає США щиро дотримуватися ринкових принципів і правил міжнародної торгівлі, а також створити рівні умови для компаній з усіх країн. Китай твердо захищатиме свої законні права та інтереси”, – сказав речник посольства Китаю у Вашингтоні.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ЄС може суттєво знизити мита на китайські електромобілі двох брендів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Майже 1000 км без підзарядки: електричний кросовер Ford Mustang Mach-E встановив новий світовий рекорд

Дозвіл отримано: Mercedes-Benz зможе тестувати автопілот четвертого рівня у Китаї