in

Шоколадки для електромобілів: чому проект компанії CATL зі швидкої заміни акумуляторів приречений на успіх

Електромобілі їздитимуть на шоколадках. Тільки великих, від компанії CATL.

Про це на своїй сторінці у Facebook пише заступник Голови Правління Української Асоціації Учасників Ринку Електромобілів (EV-UA) Вадим Ігнатов

За його словами, йдеться про блок акумуляторів Choco-SEB, який справді схожий на велику плитку шоколаду з такими ж пропорціями.

“18 січня, всесвітній лідер з виробництва акумуляторів для електромобілів, компанія CATL презентувала свій проект EVOGO, який складається з універсальних акумуляторних блоків, автоматизованих станцій їх заміни та додатків для комунікації між авто, станціями заміни та власне блоками.

І якщо станції заміни акумуляторів вже досить поширені в Китаї, на кінець 2021 їх вже встановлено більше 1300 шт., ідея уніфікованих та універсальних змінних блоків акумуляторів революційна і унікальна“, – зазначивІгнатов.

Разом з тим він пояснив свою точку зору:

  • Застосування найсучасніших осередків із щільністю енергії 160 Вт/кг та технології cell-in-frame дозволило отримати невеликий та відносно не важкий блок (до 200 кг.), який легко зберігати та змінювати, за 1 хвилину, як показала CATL. І це легко інтегрувати в 80% конструкцій сучасних електромобілів.
  • Невеликий розмір та ємність у 25,7 кВт*год дозволить використовувати їх у дуже широкому ряді транспортних засобів, від LCV до великих кросоверів та мінівенів, просто набираючи необхідну кількість блоків, залежно від потреби у запасі ходу. Кожен блок може забезпечити до 200 км пробігу.
  • Жорстка, повністю герметична конструкція з одним тільки силовим роз’ємом (BMS і бездротові датчики) підвищують надійність.
  • Стандартна конструкція та хімія акумуляторних блоків дозволить легко їх утилізувати для переробки або повторного використання.
  • І найголовніше, використання цих “шоколадок” покликане вирішити проблему занепокоєння споживачів щодо деградації батарей та запасу ходу, дозволяючи споживачам орендувати акумулятори залежно від їх реальних потреб. Споживачі можуть орендувати лише один акумуляторний блок для щоденних поїздок містом, а якщо вони подорожують на великі відстані, вони можуть вибрати два або три блоки.
  • Оренда акумуляторів істотно знижує початкову вартість електромобіля, а це зробить його набагато привабливішим за авто з ДВЗ.

Першою моделлю, яка вже підтримує заміну акумуляторів EVOGO, є модель NAT (Next Automatic Taxi) китайського бренду FAW Bestune, 500 машин уже використовуються в таксі міста Ляоюань, провінція Цзілінь на північному сході Китаю. Також, цю технологію вже підтримала компанія NIO, яка є партнером CATL у своїх станціях заміни батарей, яких вже встановлено більше 750 комплексів.

Враховуючи, що CATL займає більше 50% всього, гігантського ринку акумуляторних батарей для електромобілів в Китаї, не виникає сумнівів в успіху EVOGO.

Ми стоїмо на порозі справжньої революції в моделі використання електромобілів, коли швидкість отримання заряду буде швидше заправки паливом звичайного авто”, – підвреслив Вадим Ігнатов.

Як раніше повідомляв Autogeek, CATL відкриє понад 20 000 станцій швидкої заміни акумуляторів електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

На квантовій основі: американський стартап IonQ допоможе Hyundai покращити акумулятори для електромобілів

Відео дня: китайський IT-гігант готує серійний автомобиль з автопілотом четвертого рівня