SEAT продовжує розширювати свою лінійну електрифікованих автомобілів, розпочавши виробництво моделі SEAT Tarraco e-HYBRID.
Гібридна версія флагманського автомобіля бренду з можливістю підзарядки від мережі пропонує максимальну потужність у 245 к. с. (180 кВт), що робить її найпотужнішою версією з усіх моделей Tarraco, які були випущені станом на сьогодні. Але потужність, яка забезпечується завдяки блоку літій-іонних акумуляторів ємністю 13 кВт·год, не єдине, що пропонує цей автомобіль: він також може проїхати до 49 км (58 км згідно з NEDC) у повністю електричному режимі. Загальний запас ходу з використанням як електричного, так і бензинового двигунів автомобіля SEAT Tarraco e-HYBRID може досягати 730 км.
Бренд вже здійснює виробництво двох електрифікованих моделей: SEAT Mii electric і SEAT Leon e-HYBRID, яка пропонується як у варіанті з п’ятьма дверима, так і у варіанті Sportstourer. Виведення на ринок SEAT Tarraco e-HYBRID надає всі вигоди електрифікації: потужність у поєднанні з ефективністю в сегменті кросоверів SEAT, а також доповнює електрифіковану лінійку бренду третім базисним елементом.
«SEAT продовжує наступ у напрямку електрифікації, трансформуючи свою пропозицію задля забезпечення більш екологічно чистого майбутнього, і виводить на ринок третю електрифіковану модель: SEAT Tarraco e-HYBRID, — зазначив Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths), Президент SEAT. — Електрифікація нашого великого кросовера переносить гібридні моделі з можливістю заряджання від мережі в новий сегмент, демонструє нашу відданість новим технологіям і водночас робить нас на один крок ближчими до нашої мети зробити електричні автомобілі доступними для кожного».
Гібридна система з можливістю заряджання від мережі автомобіля SEAT Tarraco e-HYBRID поєднує бензиновий двигун TSI об’ємом 1,4 літра й потужністю 150 к. с (110 кВт) з електричним двигуном потужністю 115 к. с (85 кВт), блоком літій-іонних акумуляторів ємністю 13 кВт·год і 6-ступеневою коробкою передач DSG. Така комбінація забезпечує потужність у 245 к. с (180 кВт) і крутний момент у 400 Н·м.
SEAT Tarraco e-HYBRID пропонує можливість керування автомобілем в повністю електричному режимі із запасом ходу до 49 км згідно з вимірами за циклом WLTP (58 км згідно з NEDC), що є ідеальним варіантом для підвищення ефективності або для поїздок вулицями міста, де застосовуються більш жорсткі вимоги до якості повітря. А в тих випадках, коли виникає необхідність в подорожах на довші відстані, SEAT Tarraco e-HYBRID дозволяє використовувати як електричний, так і бензиновий двигун і завдяки цьому долати відстань у приблизно 730 км без поповнення запасу пального.
SEAT Tarraco e-HYBRID завжди починає рух у повністю електричному режимі (за умови достатнього заряду акумулятора). Двигун перемикається в гібридний режим, як тільки заряд акумулятора знижується до певного рівня або якщо швидкість перевищує 140 км/год. У гібридному режимі водієві пропонується можливість підтримувати рівень заряду, збільшуючи або зменшуючи його до визначеного рівня.
У додаток до різних гібридних режимів з можливістю зарядження від мережі (e-Mode, автоматичний гібридний режим або ручний гібридний режим), які є доступними й можуть конфігуруватися в інформаційно-розважальній системі, модель SEAT Tarraco e-HYBRID обладнана двома спеціальними кнопками — e-Mode та s-Boost, що розташовані поряд з ручкою перемикання передач у новому дизайні з підсвічуванням.
Прямий доступ до режиму e-Mode спрощує керування автомобілем у міських умовах в електричному режимі з нульовим рівнем викидів забруднюючих речовин, а завдяки кнопці s-Boost забезпечується керування в більш спортивній манері з підвищеними показниками потужності.
Завдяки комбінованому силовому агрегату, який поєднує електричний двигун із двигуном внутрішнього згоряння, викиди CO2 знаходяться в межах 37–46,4 г/км, а витрати пального не перевищують 1,6–2,0 літра на 100 км згідно з офіційними вимірами за циклом WLTP.
Коли рівень заряду акумулятора є низьким, силовий агрегат повертається в гібридний режим. Як тільки ви будете знаходитися біля джерела живлення, акумулятор можна під’єднати до мережі й зарядити всього за 3,5 години, використовуючи зарядний пристрій потужністю 3,6 кВт (настінну зарядну станцію Wallbox) або менш ніж за 5 годин, якщо під’єднатися до зарядного пристрою потужністю 2,3 кВт.
SEAT Tarraco e-HYBRID забезпечує можливість підключення до систем управлінням як під час знаходження в салоні автомобіля, так і на відстані. Завдяки електрифікованому силовому агрегату збільшено обсяг дистанційного контролю: за допомогою програми SEAT Connect користувачі можуть отримувати доступ до даних своїх автомобілів, керувати процесом заряджання і налаштовувати кліматичні параметри всередині автомобіля, знаходячись на відстані від нього.
SEAT Tarraco e-HYBRID буде пропонуватися у варіанті з 5 місцями, комплектації Xcellence та FR, завдяки чому клієнти зможуть обрати ту конфігурацію автомобіля, яка в найкращий спосіб відповідає їхнім потребам.
Виробництво SEAT Tarraco e-HYBRID, створеного й спроектованого в штаб-квартирі компанії SEAT у місті Марторель, розпочинається у Вольфбурзі.
Програма електрифікації SEAT виходить за межі стандартів
SEAT Tarraco e-HYBRID, SEAT Leon e-HYBRID та SEAT Mii electric — це тільки початок. Компанія також створила SEAT MÓ — новий бренд у сфері міської мобільності, який доповнює портфоліо продукції повністю електричним скутером SEAT MÓ eScooter 125 та двома варіантами скутера eKickScooter — SEAT MÓ eKickScooter 25 та SEAT MÓ eKickScooter 65.
SEAT також відкриває Навчальний центр з питань електромобільності eLC — новий навчальний центр, у якому більш ніж 15 000 працівників вивчають нові гібридні й електричні технології. Крім того, компанія розпочала будівництво нового випробувального центру Test Center Energy — власної лабораторії з випробування акумуляторів, завдяки якій стане можливим тестування автомобілів, модулів і груп акумуляторів.
Після підписання договору про стратегічне співробітництво з Iberdrola та Volkswagen Group Spain Distribution, яке відбулося в липні цього року, SEAT продовжує розгортання проєкту електричної мобільності в країні й забезпечує збільшення обсягу використання відновлюваних джерел енергії.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: