in

Renault закрив стартап з розробки електромобілів

Через п’ять років після запуску бренду Mobilize керівництво Renault Group дійшло однозначного висновку, що він нікому не потрібний.

Renault Group запустила бренд Mobilize на початку 2021 року з розрахунком на дуже перспективний, як їй тоді здавалося, ринок нової мобільності – це всілякі передплати, каршеринг, таксі та лізинг.

Дебютна модель Mobilize – орієнтований на сегмент таксі електроседан Limo китайського походження – виявилася провальною і була знята з продажу менш як через півтора роки після запуску.

Восени минулого року Mobilize представив серійні версії електричних квадрициклів Duo і Bento – вони були розроблені спеціально для бренду нової мобільності, але Renault Group у результаті вирішила все ж таки запустити їх не тільки в прокат, а й у роздрібний продаж, сподіваючись, що ці симпатичні малюки зможуть скласти конкуренцію квадрициклам інших брендів.

Згідно з офіційним звітом Renault Group, роздрібні продажі Mobilize Duo та Bento у січні-жовтні поточного року склали всього 126 шт.

Сам бренд Mobilize вже ліквідований і зник з корпоративного сайту Renault Group, роботу прив’язаних до нього сервісів каршерингу зупинено, фінансові сервіси працюватимуть ще якийсь час. Що буде з машинами з каршерингу Mobilize, теж поки що незрозуміло. 80 із 450 штатних співробітників підрозділу Mobilize скоротять, решту розсортують за іншими підрозділами Renault Group.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий рекорд: у грудні на ринку Нідерландів частка електромобілів скала понад 60 відсотків