in

Renault та Geely показали інноваційні двигуни для гібридів

Три роки тому холдинг Geely та Renault створили спільне підприємство Horse Powertrain, завданнями якого стала розробка та виробництво двигунів внутрішнього згоряння. Важливим напрямом стала розробка моторів сімейства X-Range для гібридних силових установок.

Компанія Horse представила відразу дві силові установки сімейства X-Range, призначені для електромобілів, і перетворення їх на гібриди.

Перша силова установка називається Future Hybrid System (FHS), вона призначена для паралельних та паралельно-послідовних гібридів. До її складу входять чотирициліндровий ДВЗ об’ємом 1,5 л, електромотори та трансмісія для підключення до передніх коліс.

Всі компоненти щільно інтегровані та скомпоновані в єдиному блоці, тому FHS може похвалитися компактними розмірами. Запропоновано одразу дві конфігурації. Перша має ширину 740 мм та оснащена двома електромоторами: один на вихідному валу двигуна, другий на вихідному валу трансмісії.

У другої версії шириною 650 мм електромотор тільки один між двигуном і трансмісією. Обіцяно і третій, ще компактніший різновид FHS шириною 580 мм, але для цього доведеться перейти на трициліндровий двигун. Такий варіант поки що знаходиться в розробці.

Такі компактні розміри необхідні ремоторизації вже існуючих електромобілів без значних переробок їх конструкції. FHS встановлюється під капотом на стандартний підрамник, замінюючи базовий електромотор. Завдяки форкамерному запаленню ДВЗ може працювати не тільки на бензині, а й на синтетичному або біопаливі.

Друга силова установка сімейства X-Range називається Horse C15, вона призначена для перетворення електромобілів на послідовні гібриди. Модуль включає чотирициліндровий двигун на 1,5 л, генератор, а також системи охолодження та випуску. Такий “подовжувач ходу” можна встановлювати спереду та ззаду автомобіля, вертикально чи горизонтально, адже механічний зв’язок із колесами не потрібний.

Модуль C15 з атмосферним ДВС має розміри 500 x 550 x 275 мм, його потужність – 95 к.с. Також передбачено варіант з турбонаддувом потужністю 163 к.с., але його розміри не конкретизуються. Також заявлено відповідність майбутнім жорстким нормам Euro 7.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mitsubishi інвестує $213 млн у електромобілі Renault.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль Mitsubishi Eclipse Cross показали офіційно

Через Leaf: Популярний в Україні електромобіль Nissan йде з ринку США