in ,

Рекордна аеродинаміка та 1000 км без підзарядки: в Mercedes-Benz розсекретили нові деталі свого «найефективнішого» електромобіля

Рекордна аеродинаміка та 1000 км без підзарядки: в Mercedes-Benz розсекретили нові деталі свого «найефективнішого» електромобіля
Mercedes-Benz VISION EQXXMercedes-Benz VISION EQXX

Офіційну презентацію проєкту Mercedes-Benz EQXX заплановано на 3 січня 2022 року.

«Революційний» електромобіль виставлять у павільйоні Damler на міжнародній виставці CES 2022 у Лас-Вегасі. Анонс прем’єри «найефективнішого Mercedes-Benz з будь-коли створених» супроводжувався перспективним тизером концепту.

Вперше про проєкт EQXX заговорили восени минулого року. На той момент майбутньому електромобілю обіцяли запас ходу 1200 км, але цього літа було названо скромнішу цифру – 1000 км. Серед заявлених цілей також витрати енергії менше 10 кВт·год на 100 км і щільність заряду батареї на 20% вища, ніж у флагмана електричної лінійки – Mercedes-Benz EQS. На практиці, батарея EQXX повинна бути того ж розміру та маси як у базової версії EQS (90 кВт·год) й при цьому забезпечувати пробіг, який можна порівняти із запасом ходу топового седана з батареєю на 109 кВт·год, а це 1080 км.

Рекордна аеродинаміка та 1000 км без підзарядки: в Mercedes-Benz розсекретили нові деталі свого «найефективнішого» електромобіля

Досягти таких показників планують насамперед за рахунок аеродинаміки. Кузов концепту зі зміщеним вперед пасажирським салоном і довгим хвостом заднього звису нагадує шоу-кар Mercedes Vision IAA (Intelligent Aerodynamic Automobile) 2015 року, який позиціонувався як «автомобіль з розумною аеродинамікою». Для поліпшення обтічності на швидкості 80 км/год у нього змінювалася конфігурація переднього бампера, а з заднього звису висувалися «подовжувачі» хвоста. Ймовірно, коефіцієнт аеродинамічного опору EQXX буде меншим, ніж у серійного EQS з його 0,2.

Участь у проєкті «формульного» підрозділу Mercedes-Benz обіцяє електромобілю енергоефективну силову установку. Також EQXX обіцяні природозберігаючі матеріали та інновації у зниженні маси.

Рекордна аеродинаміка та 1000 км без підзарядки: в Mercedes-Benz розсекретили нові деталі свого «найефективнішого» електромобіля

Плани з серійного виробництва Mercedes-Benz EQXX поки не озвучені, але вони, ймовірно, є. На що побічно вказуються традиційні дзеркала заднього виду, класичні ручки дверей та ретельно підігнані кузовні панелі. Все стане зрозуміло під час прем’єри.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні стартували продажі електромобіля Mercedes-Benz EQB.

За матеріалами: Mercedes-Benz

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Рекордна аеродинаміка та 1000 км без підзарядки: в Mercedes-Benz розсекретили нові деталі свого «найефективнішого» електромобіля
Електричний безпілотник Ford почав доставляти продукти людям похилого віку

Електричний безпілотник Ford почав доставляти продукти людям похилого віку

«Сяйво» за 785 тисяч доларів: Rolls-Royce показав перше фото електричного двійника Phantom

«Сяйво» за 785 тисяч доларів: Rolls-Royce показав перше фото електричного двійника Phantom