У зв’язку з жорсткими тарифами на електромобілі для китайських автовиробників, які почали діяти минулого місяця, справжнім викликом для брендів з Китаю було продати якомога більше машин.
І компанії справились з цим завданням. Китайським автовиробникам вдалося захопити рекордні 11 відсотків європейського ринку електромобілів у червні 2024 року. Автомобілі, продані до 5 липня, ще не обкладались додатковими митами, через що дилери пропонували привабливий лізинг та знижки. У червні китайські автовиробники продали понад 23 000 електромобілів по всій Європі.
Концерн SAIC зафіксував найбільший стрибок імпорту. Дані JATO Dynamics показують, що в червні було зареєстровано 13 366 електромобілів MG. Однак, згідно зі звітом Bloomberg, 40 відсотків MG4, зареєстрованих у червні, були самостійно зареєстровані дилерами.
BYD, який зафіксував продажі на рівні трохи менше 4000 одиниць по всій Європі в червні, буде вражений додатковим 17-відсотковим митом. Продажі, ймовірно, підвищилися завдяки кампанії, присвяченій Чемпіонату Європи з футболу УЄФА в Німеччині, незважаючи на нещодавній спад продажів електромобілів по всій країні після раптового припинення стимулювання.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ЄС може суттєво знизити мита на китайські електромобілі двох брендів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: