Національна асоціація виробників електротехніки NEMA представила новий стандарт двонаправленої зарядки для електромобілів, який визначає технічні параметри, що дозволяють електроенергії надходити до електромобілів, а електромобілям передавати електроенергію назад в мережу.
Двонаправлений стандарт заряджання електромобілів NEMA визначає характеристики в ключових сферах, електриці, комунікації та кібербезпеці. Завдяки технологіям V2G і V2B, електромобілі діють як мобільні накопичувачі енергії для живлення будинків, будівель і самої мережі. Стандарт також повинен допомагати власникам повертати гроші, дозволивши їхнім автомобілям накопичувати енергію протягом ночі або коли вони не використовуються, а потім продавати електроенергію назад у мережу з прибутком у години пікового попиту.
“Стандарт дозволу на експорт електроенергії NEMA є важливим інструментом для досягнення цих цілей, і місцеві юрисдикції повинні посилатися на цей стандарт, дозволяючи ці системи”, – зазначив Патрік Хьюз, старший віце-президент з технічних питань NEMA.
Він також підкреслив, що новий стандарт зробить зарядні установки безпечнішими, одночасно підтримуючи стабільність мережі та допомагаючи споживачам максимізувати свої інвестиції в електромобілі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo модернізував процес зарядки електромобілів.