Влада Сеула настільки стурбована ризиком загоряння електромобілів, що готує нові правила, які заборонятимуть тим, у кого батарея заряджена понад 90%, паркуватись у підземних паркінгах.
Раніше цього місяця Mercedes-Benz EQE спалахнув, коли стояв у підземному гаражі житлового комплексу, спровокувавши пожежу, яка, за оцінками місцевих ЗМІ, пошкодила 880 транспортних засобів та залишила 1600 домогосподарств без світла та води на тиждень.
На додаток до обмеження доступу до підземних паркінгів для електромобілів, які були заряджені більш ніж на 90%, нові правила встановлять ліміт заряду в 80% для швидких зарядок у столиці Південної Кореї. Існують також плани щодо дотримання цього обмеження зарядки на приватних зарядних пристроях. Korea JoongAng Daily каже, що правила можуть набути чинності вже до кінця вересня.
За словами професора Юн Вон Суба, який очолює дослідницький центр акумуляторів під керівництвом Університету Сунгкюнкван і Samsung SDI, немає жодних доказів того, що повністю заряджені акумулятори становлять більший ризик займання.
За його словами, зі 139 пожеж електромобілів, зареєстрованих у Південній Кореї за останні три роки, лише 26 сталися під час зарядки автомобіля. Для порівняння, 68 пожеж виникли під час руху транспортного засобу, а ще 36 – під час паркування електромобіля.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Південна Корея оголосила війну електромобілям з китайськими акумуляторами.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: