Новий бізнес-підрозділ Renault Mobilize, запущений в рамках стратегії трансформації Групи Renault – «Renaulution» – у найближчі роки випустить три електромобілі для міських служб доставки та каршерінгу.
Їх поява стане частиною «кругової та всеосяжної програми підтримки впровадження електромобілів», в якій Mobilize відведена роль розробника нових рішення для міського електротранспорту та схем зарядки автомобілів. Також новий бренд займеться наданням електромобілів за передплатою.
Як заявили у Mobilize, їх амбіції «виходять за рамки автомобілебудування», вони «прагнуть сприяти екологічній переходу за допомогою гнучких, стійких, орієнтованих на використання мобільних і енергетичних рішень».
Перші три електромобілі бренду будуть повністю новими, розробленими «з нуля» моделями, які не мають нічого спільного з автомобілями Renault Group. Продавати їх в роздріб не планують. Електромобілі Mobilize надаватимуть «у відкритий доступ з оплатою за фактом використання».
Очолить лінійку двомісний електромобіль Duo, анонсований на початку цього року з концепцією EZ1 Prototype. Виготовлений на 50% з переробки та на 95% з матеріалів придатних для вторинної переробки він буде використовуватися міськими службами каршерінгу.
Зовні ультракомпактний електромобіль багато в чому довторює знятий з виробництва Renault Twizy, але ніякої технічної інформації про нього поки немає. Очікується, що на одному заряді акумулятора він зможе проїжджати близько 100 км. Нагадаємо, що концепт був оснащений швидкознімними акумуляторами оригінальної конструкції, яка дозволяє замінювати «порожні» блоки зарядженими.
Також у Duo буде вантажна версія – одномісний фургон Bento вантажопідйомністю 1000 літрів для міських служб доставки.
Третя модель – «легкий, повністю електричний позашляховик» Hippo. Побудований на модульній платформі, при необхідності він може бути укомплектований відсіком для посилок, рефрижератором або будь-яким іншим відсіком, необхідним для виконання будь-яких поставлених завдань. Об’єм багажного відділення складе 3000 літрів. Це дозволяє припустити, що Hippo буде більшим за два інші електромобілі та зможе запропонувати більший запас ходу.
Також Mobilize бере участь у програмі «Розумний острів», яка реалізується на французькому острові Іль-д’Ю. Цей проект передбачає впровадження на острові нових рішень для зарядки і установку нових об’єктів з виробництва енергії.
У рамках співпраці з німецькою фірмою Betteries підрозділ розробляє нову систему зберігання енергії, що складається з відпрацьованих акумуляторів для електромобілів. Як стверджується, установки з максимальною потужністю 9,2 кВт/год на день забезпечують енергією середнє домогосподарство й можуть використовуватися в якості джерела живлення у віддалених місцях, де підключення до мережі неможливо.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий електромобіль Renault Mеgane E-Tech Electric випробовують в реальних умовах.
За матеріалами: Autocar
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: