Європейські виробники вантажних автомобілів відмовляться від двигунів внутрішнього згоряння на десять років раніше запланованого терміну.
Європейські компанії-виробники вантажівок відмовляться від ДВЗ у 2040 році, на десять років раніше, ніж планувалося. За інформацією The Financial Times, відповідну угоду підписали сім компаній, які входять до Асоціації європейських виробників автомобілів (ACEA): Daimler, Scania, Man, Volvo, Daf, Iveco та Ford. Починаючи з 2040 року ці фірми почнуть випускати вантажну техніку з електромоторами та двигунами на паливних елементах.
Готуючись до переходу на «зелену» енергію, підписанти угоди протягом наступних 20 років інвестують значні кошти у розробку нових типів силових установок. За словами голови шведської Scania Хенріка Хенрікссон, інвестиції компанії у розробку нових видів двигунів становитимуть від 50 до 100 мільярдів доларів. У проекті візьме участь Потсдамській інститут вивчення кліматичних змін.
Також ACEA попросила владу Європейського Союзу «підштовхнути» виробників до відмови від ДВЗ шляхом підняття податків на викопні види палива.
Нові вантажні автомобілі з ДВЗ від європейських виробників зникнуть з ринку на 10 років раніше, у 2040 році.
Як раніше повідомляв Autogeek, Велика Британія заборонить продаж авто з ДВЗ на 10 років раніше, ніж очікувалося.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: