in

Опубліковано рейтинг автомобільних марок, що найчастіше шукали в інтернеті в 2020 році

Минулого року автомобілі Toyota шукали мешканці 55 зі 158 країн світу.

Британське аналітичне агентство Compare the Market опублікувало рейтинг автомобільних марок, які найчастіше шукають в інтернеті. Він був складений на основі даних Google Trends про найпопулярніші запити у 158 країнах світу.

Найчастіше у 2020 році інтернет-користувачі шукали автомобілі Toyota. Моделі цієї марки очолили пошуковики у 55 країнах світу, тоді як роком раніше таких країн було 29. Успіх Toyota аналітики пов’язують з розширенням модельного ряду, до якого увійшли електромобіль Toyota C+pod, новий Yaris, воднемобіль Mirai та RAV4 п’ятого покоління.

Минулорічний лідер рейтингу – BMW цього року виявився другим: 34 країни проти 118 у 2019 році. При цьому йому вдалося залишитися самим розшукуваним брендом за останні три роки.

Третє місце дісталося Mercedes-Benz, який найчастіше шукають у 15 країнах світу. Далі йдуть: Kia – 7 країн, Ford – 6 країн, Volvo та Audi – по 5 країн, Honda і Nissan- по 4 країни, Renault, Hyundai та Peugeot – по 3 країни.

Що стосується прихильності до вітчизняної продукції, то шведи шукали Volvo, американці – Ford, японці – Toyota, німці – BMW, а французи – Peugeot.

Якщо казати про Україну, то згідно даним доповіді, найчастіше у нас шукали “Автоваз”, що виглядає трохи дивним.

Як раніше повідомляв Autogeek, ринок електромобілів у Польщі показав зростання на 140% у 2020 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

60-річний Renault 4 повернеться на ринок у вигляді електричного ретро-кросовера: яким він може бути

Вживані легковики у січні були у 4,5 рази популярніші за нові: статистика продажів в Україні