in ,

Низький ресурс, висока ремонтопридатність: японці перевірили «начинку» китайського електромобіля Wuling Hongguang Mini EV за $4500

Низький ресурс, висока ремонтопридатність: японці перевірили «начинку» китайського електромобіля Wuling Hongguang Mini EV за $4500

У китайського народного електромобіля виявився низький ресурс, але висока ремонтопридатність.

Wuling Hongguang Mini EV вийшов на ринок Китаю влітку 2020 року й швидко набув популярності завдяки ціннику у 4500 доларів. У жовтні цього року йому вдалося обійти за продажами Tesla Model 3. Протягом місяці на місцевому ринку вдалося реалізувати 40 000 одиниць Wuling Mini EV.

Така популярність моделі зацікавила японських автомобільних експертів. Як пише видання Nikkei Asian Review, вони розібрали китайський електромобіль на деталі та з’ясували кілька цікавих моментів.

Низький ресурс, висока ремонтопридатність: японці перевірили «начинку» китайського електромобіля Wuling Hongguang Mini EV за 00

Перший стосується досить скромного за нинішніми мірками запасу ходу – 170 км, хоча штатний акумулятор ємністю 13,9 кВт год здатний забезпечити більшу автономність. Як з’ясували японські експерти, у Wuling Hongguang Mini EV не має системи рекуперації, яка дозволяє збільшити запас ходу за рахунок енергії гальмування. Це спрощує конструкцію, дозволяючи знизити вартість того ж інвертора з $530 до $140, що важливо для бюджетної моделі.

Запропонувати такий скромний цінник дозволило використання у конструкції електромобіля компонентів запозичених у сегменті побутової електроніки, тоді як кількість спеціально розроблених компонентів зведено до мінімумі. Така «уніфікація», звичайно ж, позначилася на ресурсі автомобіля, але цей «недолік» компенсовано полегшеним доступом до заміни вузлів та максимально спрощеною процедурою ремонту.

Низький ресурс, висока ремонтопридатність: японці перевірили «начинку» китайського електромобіля Wuling Hongguang Mini EV за 00

Штатний інвертор у Wuling Hongguang Mini EV з повітряним охолодженням, тоді як більш дорогі моделі традиційно комплектую ріддинними. Результатом такої заміни став ресурс у 120 000 км або 8 років експлуатації замість 200 000 км та 20 років.

На думку японців, Wuling Hongguang Mini EV орієнтований на мешканців сільської місцевості, які не мають можливості користуватися громадським транспортом. Найчастіше цю роль виконують електричні транспортні засоби, що нагадують візки для гольфу. У цьому випадку компактний електрохетчбек виглядає гідною альтернативою, а обмежений ресурс компенсується можливістю швидкого та недорого ремонту.

Низький ресурс, висока ремонтопридатність: японці перевірили «начинку» китайського електромобіля Wuling Hongguang Mini EV за 00

Ще одним доказ великої популярності моделі – поява версії з відкритим кузовом. Як раніше повідомляв Autogeek, на ринку кабріолет Wuling Mini EV з’явиться у 2022 році.

За матеріалами: Nikkei Asian Review

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Низький ресурс, висока ремонтопридатність: японці перевірили «начинку» китайського електромобіля Wuling Hongguang Mini EV за $4500
Буде дешевшим, але менш ефективним: Lightyear готує наступника моделі One

Буде дешевшим, але менш ефективним: Lightyear готує наступника моделі One

Відео дня: житель Фінляндії підірвав свою Tesla Model S з «Ілоном Маском» всередині

Відео дня: житель Фінляндії підірвав свою Tesla Model S з «Ілоном Маском» всередині