У вівторок, 9 червня, в Україні було офіційно презентовано новий Mercedes-Benz GLE Coupé. З огляду на карантинні обмеження, презентація відбулась онлайн, але від цього не стала менш інформативною.
Головною фішкою оновленого купе стала наявність гібридної трансмісії, за допомогою якої автівка здатна долати відстань більше 100 км без шкідливих викидів.
Купе, що відповідає найвищим стандартам
Новий Mercedes-Benz GLE Coupé поєднує спортивність і елегантність купе з технічними рішеннями, властивими сучасним представникам великого сімейства преміальних позашляховиків марки. Модель дебютувала з потужним шестициліндровим дизельним двигуном в двох модифікаціях – 350 d 4MATIC (272 л. с., 600 Нм, витрата палива в змішаному циклі: 6,9-7,3 л/100 км, викиди CO2 в змішаному циклі: 182-193 г/км) і 400 d 4MATIC (330 л. с., 700 Нм, витрата палива в змішаному циклі: 6,0-7,4 л/100 км, викиди CO2 в змішаному циклі: 183-195 г/км).
Разом з новою системою повного приводу 4MATIC, яка змінює розподіл крутного моменту по мірі необхідності (Torque on Demand) і укороченою на 60 мм в порівнянні з GLE SUV колісною базою, вони забезпечують основу для насолоди динамікою руху.
Кількість силових установок розширює плагін-гібридна версія GLE 350 de 4MATIC Coupé (320 л.с., 700 Нм, витрата палива в змішаному циклі: 1,1-1,3 л/100 км, викиди CO2 в змішаному циклі: 30-34 г/км), яка здатна до 106 км проїхати на одній тільки електричній енергії.
Mercedes-Benz GLE Coupé виходить на новий технічний рівень.
«GLE Coupé поєднує в собі вражаючу міць позашляховика з еоційно привабливою спортивністю і елегантністю купе», – каже Горден Вагенер, головний дизайнер Daimler AG. – «Емоційний дизайн в поєднанні з динамічними пропорціями створюють унікальний зовнішній вигляд».
Точно так же, як і інші великі представники сімейства преміальних позашляховиків – GLE SUV та GLS, GLE Coupé виробляється в Таскалузі (США, штат Алабама). Включаючи GLA, GLC SUV, GLC Coupé, G-Class і повністю новий GLB на сьогодні Mercedes-Benz пропонує вісім моделей позашляховиків. На них припадає близько третини продажів всіх моделей компанії. І на сьогоднішній день більше шести з половиною мільйонів клієнтів по всьому світу вибрали позашляховики Mercedes-Benz. Таким чином, саме вони в даний час вносять значний вклад в зростання бренду.
Дизайн екстер’єру: потужна заява
Пропорції нового GLE Coupé підкреслюють його динаміку. З довжиною в майже 5 метрів (4939 мм) і шириною більше двох метрів (в 2010 мм) новий GLE Coupé на 4 сантиметри (39 мм) довшим і на 1 сантиметр (7 мм) ширший за свого попередника. А також має на 2 сантиметри довшу колісну базу, але при цьому вона все ж на 60 мм коротше, ніж у позашляховика GLE, що позитивно позначається не тільки на зовнішності, але і на спортивній керованості.
Дизайн передньої частини поєднує в собі характерні риси позашляховиків з неодмінними атрибутами купе від Mercedes-Benz.
Решітка радіатора оздоблена характерними «діамантами» і однією горизонтальною ламеллю викликає чіткі асоціації з іншими купе компанії.
У той же час, ніші в ламелі і блискуча хромована захисна панель в передньому бампері є атрибутами позашляховиків Mercedes-Benz. Уже в базовому виконанні фари із повністю світлодіодною технологією.
Двосекційні задні ліхтарі характерного для купе виду, завдяки специфічній закругленій формі і контурному дизайну світлодіодних вогнів відповідають стилю позашляховиків Mercedes-Benz.
Рівний перехід від задніх дверей до бамперу з номерним знаком над сріблястою хромованою захисною вставкою з інтегрованими патрубками вихлопної системи завершує синтез купе і позашляховика.
Дизайн інтер’єру: спортивний, з особливими штрихами
Інтер’єр нового GLE Coupé має багато спільних рис з іншими сучасними моделями преміальних позашляховиків Mercedes-Benz, але виділяється явним акцентом на своїй спортивній складовій.
Кокпіт виглядає знайомим й сучасним завдяки двом великим екранам діагоналлю 12,3 дюйма (31,2 см) під загальним склом, що стало характерним для всіх нових автомобілів бренду, починаючи з нового E-Class.
Приладова панель розділена по горизонталі декоративною планкою з чотирма прямокутними вентиляційними отворами, що плавно переходить на дверні панелі.
У стандартному оснащенні GLE Coupé верхня частина передньої панелі та спортивні сидіння оббиті штучною шкірою ARTICO. Крісла з розвиненою бічною підтримкою і рульове колесо обшите шкірою Наппа, розставляють спортивні акценти в інтер’єрі.
Високоякісна обробка всіх поверхонь та елементів, а також вивірена ергономіка справляють враження сучасного преміального оздоблення.
Зрозуміло, тут пропонується маса можливостей по індивідуалізації за рахунок широкого вибору варіантів декору і матеріалів, які зможуть ще сильніше підкреслити спортивний аспект GLE Coupé і наочно демонструють якість ручної роботи, властиву справжнім предметів розкоші.
Ексклюзивною пропозицією для GLE Coupé є оббивка сидінь та дверних панелей шкірою Наппа в класичній червоно-чорній кольоровій гамі.
У свою чергу, риси позашляховика, підкреслює високий трансмісійний тунель зі зручними поручнями.
Сенсорна панель між ними служить додатковим засобом управління основними функціями автомобіля.
Органи управління на центральній консолі із тактильним та звуковим зворотним зв’язком зручні у використанні.
Якість матеріалу і оздоблення ілюструють стандарт з точки зору досконалості і майстерності.
Спиці нового спортивного керма мають оригінальний дизайн і відмінно вписуються в інтер’єр.
А сенсорні кнопки управління на них дозволяють управляти численними функцій, не відриваючи рук від керма.
Просторий і зручний як ніколи: немов зшитий на замовлення спортивний костюм
Занижений, на відміну від позашляховика GLE, кузов цього чотирьох дверного купе все одно пропонує відчутно більший простір, ніж у попередника і дозволяє зручно розміститися в салоні для п’ятьох пасажирів. І хоча колісна база нового GLE Coupé на 60 мм коротша, ніж у позашляховика GLE, вона на 20 мм довша, ніж у попередника, що і дозволило виграти додатковий простір для комфорту в автомобілі.
У багатьох місцях новий GLE Coupé демонструє збільшення внутрішніх габаритів, що створює відчуття того, що простір в салоні значно збільшився. Крім цього, на 35 мм збільшилася висота дверних отворів. Пропонований в якості опції панорамний дах зі зсувною панеллю також став більшим, що гарантує захоплююче видовище та враження від водіння під відкритим небом.
У стандартній конфігурації обсяг багажника становить 655 літрів і приховує вантаж під високоякісною полицею, що піднімається і знімається, утримуваної магнітами. Спинку заднього ряду можна скласти в пропорції 40:20:40, збільшуючи обсяг багажника до 1790 літрів, що на 70 літрів більше, ніж у попередника і є рекордом в даному сегменті.
З місцем для вантажу глибиною практично 2000 мм та шириною до 1106 мм, новий GLE Coupé на 78 і 72 мм відповідно, перевищує показники попередника. Висота завантаження багажника купеподібного SUV зазвичай більше, ніж на звичайних позашляховиках, але в новому GLE Coupé вона на 59 мм менше, ніж у попередньої моделі, а при наявності пневматичної підвіски AIRMATIC задня частина автомобіля може бути натисканням кнопки опущена ще на 50 мм.
Насолоджуйтесь задоволенням спілкування: Mercedes-Benz User Experience
Для нового GLE Coupé пропонується новітнє покоління інформаційно-розважальної системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience) з усіма функціями для розваг і комфорту, які вже були представлені в GLE SUV та GLS. Вони включають в себе інтуїтивне голосове керування, а також широкий спектр додатків, які можна інтегрувати в систему та управляти ними за допомогою MBUX. Її унікальною особливістю є здатність до навчання завдяки штучному інтелекту. MBUX запам’ятовує звички водія щодо музичних уподобань, телефонних дзвінків, кліматичного режиму, фонового підсвічування та інших функцій, намагаючись забезпечити максимальний комфорт і зручність.
Інформація на приладовій панелі та мультимедійної системі легко зчитується на великих екранах з високою роздільною здатністю. Нові «тематичні дисплеї», три стилю приладової панелі (Modern Classic, Sport, Progressive) та доповнена реальність MBUX для навігаційної системи (навігаційна інформація накладається на реальну картинку навколо автомобіля) пропонують ще більше зручності користування і можливостей для мультимедіа.
Віртуальний екран проекційного дисплея в новому GLE Coupé вдвічі більший та на 20% яскравіше, ніж у попередника. Це покращує читабельність при яскравому освітленні та дозволяє відображати більше додаткової інформації, наприклад, про джерело звуку, поточний дзвінок по телефону, навігаційну інформацію – водій може вибрати ті повідомлення, які він вважає найбільш актуальними.
Ще більший комфорт при бажанні: обігрів поверхонь і AIR-BALANCE
Доступний у якості опції пакет Warmth Comfort забезпечує максимальний комфорт в салоні завдяки швидкому нагріву передніх сидінь, центрального підлокітника і панелей передніх дверей з їх підлокітниками. Пакет AIR-BALANCE ще більше піклується про здоров’я за рахунок ароматизації і іонізації повітря в салоні.
Пакети управління функціями комфорту ENERGIZING: можуть підбадьорити або розслабити
Ще більше комфорту розширюють пакети ENERGIZING і ENERGIZING Plus. Вони допомагають водієві розслабитися або зберігати бадьорість в далекій дорозі за рахунок спеціальних програм, які об’єднують безліч функцій системи клімат-контролю (включаючи ароматизацію і іонізацію пакета AIR-BALANCE), сидінь (обігрів, вентиляція, масаж), фонового освітлення і музичного супроводу. І навіть спеціальних тренінгів з відеоінструкцією, наприклад, для розслаблення мускулатури. А нова кінематика активних сидінь ENERGIZING підтримує корисні з точки зору ортопедії зміни положення сидіння за рахунок незначних змін нахилу подушок сидінь і спинки.
Мотори: від шестицилиндрового дизеля для Європи до плагін-гібрида
Зосередженість нового Mercedes-Benz GLE Coupé на водієві та спортивності виражається також через палітру доступних двигунів. У момент виходу на ринок модель оснащується шестициліндровим рядним двигуном OM 656 актуального покоління.
Він доступний в двох модифікаціях: в GLE Coupé 350 d 4MATIC розвиває 272 к. с. і 600 Нм, а в GLE 400 d 4MATIC Coupé – 330 к. с. і 700 Нм крутного моменту. Також буде доступна ще більш спортивна модель від AMG: Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+, з двигуном потужністю 435 к.с. і 520 Нм крутного моменту, з додатковим електромотором та особливою комплектацією, про яку варто поговорити окремо.
В обох версіях, навіть в складних для руху ситуаціях мотор відповідає умовам «Викидів в реальних умовах руху» Real Driving Emissions (RDE) вимог екологічного стандарту Euro 6d.
Влітку 2020 року в модельному ряду з’являється плагін-гібрид Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC Coupé, який вражає запасом ходу на електриці. Завдяки акумулятору на 31,2 кВт∙год при відповідному стилі водіння він здатний проїхати на одній тільки електричної енергії 106-100 кілометрів у відповідності з їздовим циклом NEDC або 100-82 км згідно їздовому циклу WLTP, і розганятися при цьому до 160 км/год . Але і його сучасний чотирициліндровий дизельний двигун потужністю 194 л. с. також дуже ефективний.
Спортивність як стандарт: технічні рішення для трансмісії
«Потужність за бажанням, крутний момент на вимогу», – таким є девіз трансмісії. Тому, у всіх нових GLE Coupé в стандартній комплектації автоматична коробка передач 9G TRONIC зістикована з роздавальної коробкою з багатодисковим зчепленням і електронним управлінням. Воно дозволяє варіювати розподіл тяги між передньою і задньою осями в діапазоні від 0 до 100%.
Під час повороту система може цілеспрямовано впливати на розподіл крутного моменту, щоб компенсувати надлишкову або недостатню маневреність автомобіля. А в поєднанні з коротшою (в порівнянні з GLE) колісною базою підвищує маневреність нового GLE Coupé.
Підвіска: AIRMATIC або E-ACTIVE BODY CONTROL
У стандартній комплектації новий GLE Coupé поставляється з підвіскою на основі сталевих пружин, однак, з більш спортивними і жорсткими, ніж у попередника, налаштуваннями. Крім цього вона має посилені точки кріплення і поліпшену геометрію, а також забезпечує кращий захист від вібрацій, викликаних нерівностями дорожнього покриття. Удосконалена система пневматичної підвіски AIRMATIC з системою адаптивних амортизаторів Adaptive Damping System Plus (ADS +) доступна в якості опції і має більш спортивну настройку, ніж у позашляховика GLE.
Використовуючи інформацію з датчиків і складні алгоритми, AIRMATIC постійно – в режимі реального часу, адаптує жорсткість амортизаторів залежно від стану дороги і манери водіння. Крім того, пневматична підвіска підтримує кузов автомобіля на одному рівні незалежно від навантаження, а також може регулювати дорожній просвіт автоматично – залежно від швидкості руху і ситуації або примусово – натисканням кнопки.
У новому GLE Coupé зміна положення кузова відбувається швидше завдяки тому, що насос приводиться в дію електродвигуном потужністю 400 Вт. Він також дозволяє опускати або піднімати задню частину автомобіля, навіть якщо дизельний двигун не працює.
Для поліпшення комфорту пневматичну підвіску AIRMATIC можна додатково комбінувати з підвіскою E-ACTIVE BODY CONTROL. Це єдина система на ринку, яка здатна регулювати силу демпфування індивідуально для кожного колеса.
Тим самим вона протидіє не тільки крену, але також «клювкам» і поздовжньому розгойдуванню кузова. У поєднанні з системою сканування дорожньої поверхні ROAD SURFACE SCAN і функцією нахилу кузова в поворотах CURVE, підвіска E-ACTIVE BODY CONTROL забезпечує максимально можливе поєднання комфорту і курсової стійкості, що підкреслює прагнення Mercedes-Benz створити найбільш інтелектуальну в світі підвіску для автомобілів класу SUV.
Підвіска E-ACTIVE BODY CONTROL пропонується в якості додаткового обладнання. На поганих дорогах система навіть здатна рекуперувати електроенергію, що приблизно вдвічі знижує енергоспоживання в порівнянні з системою попереднього покоління в S-Class.
Ще одна ексклюзивна функція активної підвіски для бездоріжжя – режим «вилучення»: він може допомогти легше вибратися, якщо GLE Coupé застряг в піску. Автомобіль автоматично піднімається і опускається кілька разів, змінюючи тиск шин на ґрунт.
Системи допомоги при водінні: ще краща підтримка в будь-яких ситуаціях
Новий GLE Coupé обладнаний системами допомоги при водінні Mercedes-Benz останнього покоління, що забезпечують постійну підтримку водієві і, як результат, – більш високий рівень активної безпеки.
У стандартній комплектації новий GLE Coupé оснащений системою Active Brake Assist, яка може допомогти запобігти зіткнення з транспортними засобами, які рухаються попереду і уникнути наїзду на велосипедистів і пішоходів, що перетинають дорогу.
Нова функція системи Active Brake Assist активується, коли водій має намір перетнути зустрічну смугу руху: якщо існує небезпека зіткнення з автомобілем, що рухається назустріч, GLE Coupé може виконувати автономне гальмування.
В якості додаткових опцій для нового GLE Coupé можна замовити деякі функції Intelligent Drive, які є найбільш просунутими рішеннями на ринку. Наприклад, активний асистент контролю безпечної дистанції DISTRONIC, який враховує швидкісні обмеження (на підставі інформації від систем навігації і розпізнавання дорожніх знаків), а також автоматично адаптує швидкість руху в поворотах і при проїзді перехресть.
При активації функції LiveTraffic, водій може отримувати інформацію про пробки в реальному часі і реагувати ще до того, як система радарів і датчиків автомобіля розпізнає цю затримку руху. У цьому випадки, швидкість автомобіля буде завбачливо знижена приблизно до 100 км/год, якщо водій свідомо не прийме інше рішення.
У заторі на автомагістралі активна система допомоги при русі в пробці Active Stop-and-Go Assist при наявності дорожньої розмітки зможе взяти на себе завдання по утримання смуги руху і підтримці безпечної дистанції під час руху зі швидкістю не вище 60 км/ч. Рух зможе автоматично відновлюватися, якщо після повної зупинки пройшло не більше однієї хвилини.
На трасах з декількома смугами руху активний асистент рульового управління Active Steering Assist здатний надавати водієві підтримку зі створенням «аварійного коридору» для забезпечення проїзду автомобілів рятувальних служб. При русі по автомагістралі зі швидкістю до 60 км/год автомобіль буде рухатися як частина «розумного рою», орієнтуючись по навколишніх транспортних засобах, а також по розпізнаної дорожньої розмітки. Якщо ж GLE Coupé не вдасться розпізнати дорожню розмітку, то він буде, як і раніше, орієнтуватися по автомобілю, який їде попереду.
У новому GLE Coupé також розширені сценарії, на які може реагувати система превентивної безпеки PRE SAFE®. Вона навчилася розпізнавати критичну ситуацію по тому, як нога водія переміщається від педалі газу до педалі гальм або по різкого руху керма, оцінювати ситуацію при проїзді перехресть, готувати пасажирів до бічного удару і оберігати слух під час аварії.
Нові Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + Coupé і GLE 63 4MATIC + Coupé / GLE 63 S 4MATIC + Coupé
Ці елегантні електрифіковані купе володіють чудовою маневреністю і динамікою водіння, вражаючою тягою, винятковим повсякденним комфортом і чудовим зчепленням на вологій або піщаної поверхні, а також на зимових дорогах. Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + Coupé і GLE 63 4MATIC + Coupé / GLE 63 S 4MATIC + Coupé унікальним чином поєднують в собі спортивну елегантність, впевнену динаміку і можливість руху по бездоріжжю.
Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + Coupé: електрифікований R6
«Новий GLE 53 4MATIC + Coupé привносить в сімейство наших SUV ще більше стилю і елегантності поряд з характерними для AMG відмітними рисами, як, наприклад, наша особлива решітка радіатора.Під привабливим кузовом купе ховається наш потужний і економічний шестициліндровий рядний двигун, що працює з 48-вольтна бортова електрична мережа, а також технологічно досконала підвіска. Ці рішення є гарантами захоплення за кермом, чи стосується це поздовжньої або поперечної динаміки», – зазначив Тобіас Мерс, голова правління Mercedes-AMG GmbH.
Новий Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + Coupé (435 л. с., 520 Нм, витрата палива в змішаному циклі: 9,3 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 212 г/км) оснащений бензиновим двигуном R6 AMG з подвійним наддувом у вигляді комбінації з працюючого на відпрацьованих газах турбокомпресора і додаткового електричного компресора і стартер-генератором EQ Boost.
До 100 км/год новий GLE 53 4MATIC + Coupé розганяється всього за 5,3 секунди, досягаючи максимальної швидкості в 250 км/год, яка на даній позначці обмежується електронікою.
Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC + Coupé / GLE 63 S 4MATIC + Coupé: електрифікований V8
«Нові GLE 63 4MATIC + Coupé і GLE 63 S 4MATIC + Coupé доповнюють наше привабливе портфоліо в цьому сегменті. Вони відповідають найвищим очікуванням з точки зору дизайну і ексклюзивності, а також володіють чудовою динамікою і маневреністю. Таким чином, наше останнє спортивне універсальне купе (SUC) є яскравим прикладом Performance Luxury від AMG. Крім того, навіть ці моделі мають бортову електричну мережу на 48 вольт і стартер-генератор EQ Boost, що дозволяє нам послідовно керувати електрифікацією наших модельних рядів», – каже Тобіас Мерс, голова правління Mercedes-AMG GmbH.
В основі Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC + Coupé / GLE 63 S 4MATIC + Coupé (571/612 л. с., 750/850 Нм, витрата палива в змішаному циклі: 11,5 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі : 263-262 г/км) лежить 4,0-літровий битурбо-двигун AMG V8, який був електрифікований за допомогою стартер-генератора EQ Boost і бортової електричної системи на 48 Вольт.
Перші 100 км/год новий GLE 63 4MATIC + Coupé набирає всього за 4,0 секунди, розганяючись до обмежених електронікою 250 км/год, а GLE 63 S 4MATIC + Coupé розмінює «сотню» за 3,8 секунди, і розганяється до 280 км/год.
Для підвищення ефективності, двигуни V8 оснащені системою відключення половини циліндрів при роботі з частковим навантаженням, що істотно знижує витрату палива. У більш потужному варіанті «S» двигун має активні опори, які вирішують суперечливі завдання – забезпечують максимально м’яке з’єднання з трансмісією для забезпечення високого комфорту і максимально жорсткого кріплення до кузова для оптимальної динаміки водіння.
Ходові якості: видатні характеристики
Мотори нових Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + Coupé і GLE 63 4MATIC + Coupé / GLE 63 S 4MATIC + Coupé короткочасно отримують додаткові 22 л. с. і 250 Нм від бортової мережі з напругою 48 Вольт. При цьому, вони володіють і функціями гібрида: рухом накатом, рекуперацією енергії і практично непомітним повторним запуском двигуна при роботі функції Start/Stop.
Реалізувати потенціал моторів AMG допомагають: повний привід AMG Performance 4MATIC + з системою розподілу тяги 4ETS, 9-ступінчаста автоматична коробка передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, пневмопідвіска AMG RIDE CONTROL + з особливо спортивними налаштуваннями і безперервним регулюванням жорсткості амортизаторів, доповнена електромеханічною системою стабілізації крену AMG ACTIVE RIDE CONTROL, а також властиві AMG режими руху DYNAMIC SELECT.
Їхню роботу коригує система регулювання динаміки руху AMG DYNAMICS, яка через свої програми впливає на роботу електронної системы стабілізації ESP® та повного приводу. В передбачених для бездоріжжя режимах додаються програми, які вимикають систему ESP®.
Для ще більшої динаміки проходження поворотів GLE 63 4MATIC + Coupé і GLE 63 S 4MATIC + Coupé в стандартній комплектації оснащуються диференціалом підвищеного тертя з електронним управлінням на задній осі.
Оптимальну керованість Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + Coupé і GLE 63 4MATIC + Coupé / GLE 63 S 4MATIC + Coupé забезпечує електромеханічне спортивне параметричне рульове управління із змінним передавальним відношенням, а уповільнення – гальмівна система підвищеної потужності.
Дизайн: риси справжніх AMG
Приналежність автомобіля до сімейства моделей AMG підкреслюють: характерна решітка радіатора з 15 вертикальними ламелями, передній бампер з елементом дизайну A-Wing, значні «силові» ребра на капоті, облицювання порогів і спойлер на кришці багажника.
А колісні диски розміром від 20 до 22 дюймів і по-новому оформлений задній бампер з ефектним дифузором зі вставкою кольору «сріблястий хром» і інтегрованими двома парами патрубків (круглі на 53-й моделі, прямокутні на 63-й і прямокутні з рифленою обробкою для 63 S) вихлопної системи AMG довершують спортивно-домінантний вигляд автомобіля.
Властивий AMG стиль оформлення знаходить своє продовження і в дизайні салону – в комбінації приладів зі стартовим меню AMG і чотирма стилями відображення інформації, в спортивних сидіннях AMG, в рульовому колесі AMG Performance з алюмінієвими пелюстками перемикання передач, обтягнутому чорною шкірою Наппа (в 63 S – шкірою Наппа та мікроволокном DINAMICA) з контрастною декоративною строчкою і маркуванням на «12 годин». Елементи оздоблення AMG з вуглецевого волокна надають інтер’єру особливий спортивний відтінок.
При цьому, нові купе володіють усіма перевагами позашляховиків Mercedes-Benz: простором для пасажирів і містким багажником, цілим комплексом систем забезпечення безпеки і комфорту, включаючи пакети ENERGIZING і новий інформаційно-розважальний комплекс MBUX, доповнений віртуальним «гоночним інженером» AMG TRACK PACE.
Вартість автомобіля в Україні стартує від 2 000 239,6 грн. за Mercedes-Benz GLE Coupé 350d 4MATIC (від 66 348 євро. за курсом Національного Банку України 1€=30,1477 грн. станом на 9 червня 2020 року).
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: