in

Новий електробус Volvo вміщатиме 150 пасажирів та зможе попереджати ДТП із пішоходами

Volvo на міжнародній виставці Busworld Europe 2019 презентував новий автобус 7900 Electric Articulated, який працює на електричній силовій установці.

Модель економічно вигідніша за звичайні дизельні автобуси на 80%.

Поєднаний електробус буде йти у двох варіантах – 18 і 18,7 метрів у довжину, а також вміщати 150 пасажирів.

Його оснастили двом електричними моторами, потужністю по 200 кВт кожний, та крутним моментом в 31 Нм.

В залежності від комплектації модель може мати різну кількість батарей. Загалом їх ємність досягає 396 кВтгод. Автобус можна заряджати двома варіантами – через пантограф на станціях OppCharge, встановлених на маршруті слідування, або в депо – через роз’єми Combo2 / CCS.

Великим плюсом нової електричної моделі являється можливість заїжджати на 20% підйоми при повній загрузці салону.

У Volvo подумали не тільки про комфорт пасажирів, а і водіїв транспортних засобів. Так, модель можна оснастити системою динамічного рульового управління Volvo Dynamic Steering, а це значно полегшує працю водія.

В той же час компанія добре попрацювала і над безпекою. Автобус оснащений декількома системами, які за це відповідають. Зокрема, Safety Zone Management не дозволить ТС розігнатись швидше дозволеної на дорозі швидкості, а Pedestrian & Cyclist Detection System подає сигнали водію, коли виявляє пішоходів або велосипедистів в сліпих зонах.

Як раніше повідомляв Autogeek, комунальне підприємство “Одесміськелектротранс” випустило на маршрут перший електробус власного виробництва. Транспортний засіб буде курсувати в Одесі по маршруту №10. Електробус розробили на базі тролейбуса Skoda 21 Tr. Він заряджається від контактної мережі і може працювати як в автономному режимі, так і як звичайний тролейбус.

По матеріалах: insideevs.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Fisker покаже свого конкурента Tesla Model Y вже цього тижня: опубліковано тизер

У Volkswagen визнали Tesla конкурентом та більше не називають її нішевою компанією